اخبار و عملکرد حوزه انتظامی مازندران در 21 فروردین توسط معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران به خبرنگار تابناک از کل استان از غرب تا شرق به شرح زیر به حضورتان تقدیم می گردد.
کد خبر: ۹۵۴۶۸۵
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۹ 10 April 2021

به گزارش تابناک مازندران، اخبار انتظامی استان مازندران در ۲۱ فروردین 400  به این شرح است .

دستگیری سارق اموال خصوصی در بابل
فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگیری سارق اماکن خصوصی و انباری با 17 فقره سرقت خبر داد .
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس" سرهنگ "محمد زمان شالیکار" در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع سرقت های متعدد اماکن خصوصی و انباری باغات در این شهرستان ، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان بابل، تصریح کرد: ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه سارق را شناسایی کردند.
سرهنگ شالیکار خاطرنشان کرد : در عملیاتی ضربتی با همکاری ماموران پلیس آگاهی و کلانتری 13 متهم دستگیر و تاکنون به 17 فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کرد .
وی در خاتمه با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك موضوع را سريع" ازطریق سامانه110 به مركز فوريت هاي پليسي اطلاع دهند .

----------------------------------------------------------------

رامسر ایستگاه آخر پژو پارس حامل 10 کیلو موادمخدر
جانشین انتظامی شهرستان رامسر از توقیف یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس حامل 10 کیلو گرم موادمخدرخبر داد.
سرهنگ" مجتبی خانپور" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشریح این خبر اظهار داشت : ماموران انتظامی در پی اطلاع از ورود یک دستگاه خودروی پژو پارس با 10 کیلو مواد افیونی از یکی از محورها به رامسر،موضوع را با انجام اقدامات پلیسی به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: ماموران انتظامی با تلاش بی وقفه و انجام اقدامات پلیسی خودروی پژو پارس با 3 سرنشین را در محور ورودی شهرستان شناسایی و در اقدامی هوشمندانه آنرا توقیف کردند..
جانشین انتظامی رامسر با اشاره به دستگیری 3 سوداگر مرگ از داخل خودرو ، افزود : ماموران انتظامی در بازرسی دقیق از خودروی توقیفی 10کلیو گرم موادمخدر از نوع تریاک را کشف کردند.
سرهنگ خانپور در خاتمه ضمن بیان تشکیل پرونده و معرفی متهمان دستگیر شده به مرجع قضائی خاطرنشان کرد: شهروندان اطلاعات و اخبار خود در خصوص مبارزه با مواد مخدر را با پلیس 110 درمیان بگذارند.

----------------------------------------------------------------

کشف 9فقره سرقت اماکن خصوصی در"میاندورود"
جانشین انتظامی شهرستان "میاندورود" از دستگیری 5 سارق اماکن خصوصی با کشف 9 فقره سرقت خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "وحید محمدی" با اعلام این خبر، اظهار داشت : ماموران انتظامی به منظور پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز ، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را به مرحله اجرا گذاشتند.
وی تصریح کرد: ماموران انتظامی با انجام اقدامات پلیسی مخفیگاه 5 سارق حرفه ای را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی هر5 متهم را در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.
جانشین انتظامی شهرستان میاندورود با اشاره به کشف یک قبضه سلاح و مقداری مواد مخدر ، اذعان داشت : متهمان در تحقیقات و بازجویی های پلیسی به 9فقره سرقت اماکن خصوصی و مغازه اعتراف کردند.
سرهنگ محمدی با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک ، موضوع را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.

----------------------------------------------------------------

دستگیری زوج افیونی در بهشهر
فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از دستگیری زوج افیونی و کشف 8 کیلو و 800 گرم تریاک خبر داد .
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "حسن عنایتی گنجی " در تشریح این خبر،بیان داشت : ماموران انتظامی در پي کسب خبري مبني بر فعاليت 2 سوداگر مرگ ، موضوع را با انجام اقدامات پلیسی به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود:ماموران انتظامی با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات پليسي، در عملیاتی ضربتی 2 متهم را که زن و شوهر بوده اند شناسايي و با هماهنگی قضائی دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر با اشاره به کشف 8 کیلو و 800 گرم تریاک از متهمان دستگیر شده ، تصریح کرد :ماموران انتظامی این زوج افیونی را پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، در خاتمه، گفت: مقابله با این پدیده شوم نیازمند همکاری های همه جانبه آحاد جامعه با نیروی انتظامی است، بنابراین شهروندان در صورت اطلاع از فعالیت سوداگران مرگ،خبر خود را به سامانه 110 اطلاع دهند .

----------------------------------------------------------------

سقوط مرگبار درخت با یک کشته و 2مجروح در نکا
فرمانده انتظامی شهرستان نکا از مرگ فردی50 ساله و مجروح شدن 2نفر در حادثه سقوط یک اصله درخت جنگلی در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "قاسم عزیزی" در بیان این خبر، اظهار داشت: در پي اعلام مركز فوريت‌هاي پليسي 110 مبني بر حادثه سقوط درخت در یکی از مناطق تفریحی جنگلی این شهرستان، بلافاصله ماموران انتظامی پاسگاه انتظامی "پی رجه" براي بررسي موضوع به محل حادثه اعزام شدند.
وی، افزود: بر اثر این حادثه فردی 50 ساله در دم جان باخت و 2 نفر دیگر از دوستانش که در محدوده درخت مذکور در حال استراحت و صرف غذا بودند مجروح شدند .
فرمانده انتظامی شهرستان نکا، تصریح کرد: مصدومان این حادثه توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل و موضوع در دست بررسی است.

----------------------------------------------------------------

دستگیری سارق اماکن خصوصی در گلوگاه
جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه از دستگیری سارق با کشف 6 فقره سرقت اماکن خصوصی در این شهرستان خبر داد
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "اسماعیل حسن زاده "در بیان جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی در شهرستان گلوگاه موضوع در دستور کار اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت .
وی، افزود: در این راستا ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی سارق را شناسایی و با هماهنگی قضائی وی را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.
سرهنگ "حسن زاده" در ادامه خاطر نشان کرد: متهم در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 6فقره سرقت اماکن خصوصی اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد .
جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه در خاتمه به شهروندان توصیه کرد: هشدار هاي پليس را در خصوص پيشگيري از سرقت جدي گرفته و در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک مراتب را سريعا به پليس110 اطلاع دهند .

----------------------------------------------------------------

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در تنکابن
فرمانده انتظامی تنکابن از دستگیری 45 نفراز سارقان و فروشنده گان مواد مخدر و برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه در طرح ارتقاء امنيت اجتماعي این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ" غلامحسین شعبانی" با اعلام اين خبر، اظهار داشت:به منظور پاکسازي نقاط آلوده و مقابله با توزيع کنندگان موادمخدر و دستگیری سارقان و مجرمان سابقه دار طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در مناطق آلوده و جرم‌خيز این شهرستان به اجرا در آمد.
فرمانده انتظامی تنکابن ، افزود: در اجراي اين طرح،ماموران انتظامي پس از بررسی های اطلاعاتی و هماهنگي قضائي، در عملياتي ضربتي موفق به شناسایی و دستگیری 6 متهم به سرقت، 8 عامل تهیه و توزیع مواد مخدر و 31 نفر از متهمان تحت تعقیب مرجع قضائی شدند.
سرهنگ شعبانی، تصریح کرد:ضمن کشف 15 فقره سرقت و همچنین کشف 270 گرم مواد مخدر هروئین و شیشه در اجرای این طرح ، 28 دستگاه خودرو و موتور سیکلت متخلف و فاقد مدارک نیز توقیف شد .
وی در پايان ضمن قدردانی از همکاري خوب مردم با پليس اظهار داشت: همکاری با پلیس و تماس با سامانه 110 بهترین شیوه برای مبارزه با افراد مجرم و قانون ستیز است که شهروندان می توانند از آن طریق با پلیس ارتباط برقرار کنند.

----------------------------------------------------------------

کشف 38 فقره سرقت در محمود آباد
فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از کشف 38فقره سرقت و نیم کیلوگرم تریاک در اجرای طرح ارتقاء امنیت محله محور خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری پلیس،سرهنگ " محمود حسین زاده" در رابطه با این خبر بیان داشت: به منظور برقراری نظم و امنیت و عمومی طرح ارتقاء امنیت محله محور در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان محمودآباد پس از تلاش بی وقفه 3 سارق سابقه دار و 6معتاد متجاهر را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از اعتراف متهمان به 38 فقره سرقت در بازجویی ها خبر داد و در ادامه تصریح کرد: ماموران در ادامه این طرح، در بازرسی از منرل یک قاچاقچی مواد مخدر نیم کیلو گرم تریاک را نیز کشف کردند.
سرهنگ حسین زاده با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهمان دستگیر شده به مرجع قضائی ، خاطرنشان کرد:شهروندان در صورت مشاهده هرگونه بی نظمی ویا رفتار مشکوک از سوی افراد معلوم الحال و فرصت طلب موضوع را از طریق سامانه 110 به نیروی انتظامی اطلاع دهند.

----------------------------------------------------------------

کشف 32 فقره سرقت در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی جویبار
فرمانده انتظامي شهرستان جویبار از کشف 32 فقره سرقت در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی خبر داد.
به گزارش خبرگزاری پايگاه خبري پليس، "سرهنگ غلامرضا جعفری "در تشریح این خبر بیان داشت : به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و برخورد با ناهنجاری های اجتماعی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان جویبار به اجرا در آمد.
وی افزود: در اجرای این طرح، ماموران انتظامی جویبار پس از هماهنگی های قضائی، با انجام اقدامات اطلاعاتی 32 سارق و مالخر حرفه ای اموال مسروقه را شناسایی و دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان جویبار تصریح کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی های به عمل آمده ماموران در مجموع به 32 فقره سرقت منزل،اموال و قطعات خودرو اعتراف کردند.
وی اظهار داشت: در ادامه اجرای این عملیات، 19موتور سیکلت و 20خودرو به دلیل عدم رعایت قوانین و مقررات رانندگی، نداشتن مدارک شناسایی، تخلفات حادثه ساز و ایجاد مزاحمت برای شهروندان توقیف شدند.
سرهنگ جعفری در خاتمه ضمن قدردانی از مشارکت و همکاري خوب مردمي با پليس از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه رفتار مشکوک توسط افراد فرصت طلب و قانون گريز، موضوع را در اسرع وقت به پلیس اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار