کنفدراسیون فوتبال آسیا گزارشی را درباره مهره های کلیدی تیم های گروه دوم لیگ قهرمانان آسیا گزارشی نوشت
کد خبر: ۹۵۴۶۵۵
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۳ 10 April 2021

به گزارش تابناک تبریز، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز(شنبه) به معرفی مهره های کلیدی تیم های گروه دوم لیگ قهرمانان آسیا 2021 در آستانه آغاز این بازی ها پرداخت.

 

تراکتور با تیم های شارجه امارات، نیرو هوایی عراق و پاختاکور ازبکستان در این گروه رقابت می کند. در همین رابطه سایت AFC محمدرضا اخباری دروازه بان تراکتور به عنوان مهره کلیدی تیم تبریزی انتخاب کرد.

 

سایت AFC نوشت: در دوران علیرضا بیرانوند، حامد لک، امیر عابدزاده و پیام نیازمند دوران طلایی گلرهای ایرانی به این چهار دروازه بان محدود نمی شود. هواداران باشگاه تراکتور معتقد هستند محمدرضا اخباری مستحق تمجید مثل دیگران دروازه بان مطرح است.

 

اخباری در مسابقات زیر 23 سال آسیا 2016 جایگاه بارزی در تیم ملی ایران داشت. او در سطح باشگاهی به همراه تراکتور در سال گذشته به مرحله یک هشتم رسید. دروازه بان ایرانی در 6 بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 4 بار کلین شیت کرده است.

 

اخباری در سال 2021 با تراکتور به دوران اوج برگشته و در این فصل 6 بار کلین شیت کرده است. دروازه بان مشهور مثل هر شخص دیگری بعد از قهرمانی در جام حذفی ایرانت می خواهد در آسیا نیز تاثیرگذار باشد.

 

در پایان این گزارش AFC یک نظرسنجی به راه انداخته و از کاربران سوال کرده کدام تیم در پایان به صورت صدرنشین گروه به مرحله بعد صعود می کند. کاربران می توانند برای رای دادن به نماینده ایران به (اینجا) کلیک کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار