نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه دولت و رئیس جمهور عموما همه چیز را به برجام و مسائل سیاست خارجه گره زده است و توجهی به اتکا بر توان داخلی ندارد.
کد خبر: ۹۵۴۵۸۴
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۴ 10 April 2021
به گزارش تابناک فارس: محمدرضا رضایی کوچی اظهار داشت: متأسفانه ستاد ملی مقابله با کرونا در این ایام نتوانسته به خوبی شرایط را مدیریت کند و همین موضوع سبب بروز خطرات جدی به کشور و سلامت مردم شد.
 
او افزود: بهتر بود ستاد مقابله با کرونا در ایام نوروز که تعطیلات مردم بود، محدودیت‌های کرونایی را ایجاد می‌کرد به جای این که در این ایام بخواهد کسب و کارهای مردم را تعطیل کند.
 
رضایی کوچی گفت: دود بی تدبیری‌های دولت در مدیریت بحران در شرایط کرونایی کشور و تبعات تصمیمات غلط رئیس جمهور به چشم مردم خواهد رفت و با سلامت و جان مردم بازی می‌کند.
 
او همچنین یادآور شد: کشور طبیعتا از این سوءتدبیری‌ دولت و ستاد مقابله با کرونا رنج می‌برد، بنابراین مجلس به این موضوع ورود کرده و اخیراً هم نامه‌ای به آیت‌الله رئیسی جهت ورود قوه قضائیه به تخلفات ستاد مقابله با کرونا تهیه و تدوین کرده است.
 
رضایی کوچی با تأکید بر ضرورت تحقیق و تفحص از ستاد مقابله با کرونا، گفت:‌نمایندگان مجلس طرح تحقیق و تفحص را کلید زده‌اند و هرچه سریع‌تر باید به تصویب مجلس شورای اسلامی برسد تا تکلیف ابهامات و تخلفات و سوء مدیریت برخی مسؤولان روشن شود.
 
نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی در خاتمه خواستار ورود جدی و پیگیری عاجل قوه قضائیه در پرونده تخلفات ستاد ملی مقابله با کرونا شد.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار