نماینده شیراز با بیان اینکه دولت نیز با بی برنامگی و از سر بی تدبیری مشکل را تسری داد، تصریح کرد: پس نیاز است در مجلس از رئیس جمهور طرح سوال شود یا کم کاری های انجام شده توسط دولت را به قوه قضائیه ارسال کنیم.
کد خبر: ۹۵۴۵۷۶
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۲ 10 April 2021
به گزارش تابناک فارس: جعفر قادری در مجلس در پاسخ به این سوال که نظر شما در مورد ‌عملکرد و تصمیمات دولت در مهار یا شیوع بیماری کرونا چیست؟ گفت: من فکر می کنم از قبل هم قابل پیش بینی بود که این حجم وسیع مسافرت‌های نوروزی برای کشور مسئله ساز شود و موج جدید کرونای انگلیسی که در برخی استان‌های کشور وجود داشت به دیگر شهرها نیز منتقل گردد.
 
او ادامه داد: دولت می‌توانست تصمیمی را که اکنون در خصوص تعطیلی 10روزه کشور گرفته است را قبلا اتخاذ می کرد تا به این شکل تلفات زیادی را نداشتیم.
 
عضو مجمع نمایندگان فارس با تاکید بر اینکه قُد و یکدندگی آقای رئیس جمهور معمولا در اینطور موارد باعث می‌شود که تره هم برای نظرات کارشناسی شده خورد نکند و حوادثی که به راحتی قابل پیش بینی است به جایی برسد که مشکلات جدی برای کشور ایجاد کند، اظهارکرد: دولت کارش همیشه این است که گره‌ای را که می‌شود با دست باز کرد را تا آخرین لحظه نگه دارد به گونه ای که نتوان با دندان هم بازش کرد تا تبعات و مشکلات زیادی را متحمل شویم.
 
قادری در پایان اظهار کرد: به نظر، ما باید در مجلس کاری انجام دهیم و فشاری را متوجه دولت کنیم تا این بی‌تدبیری‌ها بیش از این تکرار نشود.
برچسب ها: قادری ، کرونا ، دولت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار