پلیس تهران بزرگ طی اطلاعیه‌ای در رابطه با فیلم منتشر شده در فضای مجازی از خودروی حمل لبنیات که افرادی در حال پُر کردن بطری‌های شیر با آب در یکی از خیابان‌های تهران بودند، از معرفی سه متخلف دستگیر شده به دادسرای ناحیه ۲۶ جرایم پزشکی تهران خبر داد.
کد خبر: ۹۵۴۴۹۸
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۶ 10 April 2021

 

در این اطلاعیه که روز شنبه منتشر شده، آمده است: در رصد پلیس فتا مشاهده شد کلیپی با مضمون دست‌کاری بطری‌های شیر در فضای مجازی در حال انتشار است که با توجه به تهدید سلامت شهروندان، سریعاً طی هماهنگی با مرجع قضایی نسبت به شناسایی و دستگیری متهمان اقدام لازم به عمل آمد و انگیزه متهمان از این اقدام مورد بررسی قرار گرفت که علت اقدام خود را به شرح مصاحبه پخش شده اعلام کردند.

در ضمن همچنان پرونده در دادسرای ناحیه ۲۶ جرایم پزشکی تهران مفتوح و در حال انجام تحقیقات تکمیلی است؛ در صورت احراز هرگونه جرم از جمله عرضه مواد غذایی غیرقابل مصرف و با تهدید علیه بهداشت عمومی و بر خلاف دفاعیات متهمان برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

شایان ذکر است که انتشار فیلم با دستور مرجع قضایی صورت پذیرفته است.

رئیس پلیس فتا پایتخت نیز شب گذشته در خصوص فیلم منتشر شده در فضای مجازی اعلام کرد: در این مورد سه نفر شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ داوود معظمی گودرزی بیان داشت: به دنبال انتشار کلیپی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی از اقدام نامتعارف افراد حاضر در ویدئو در خصوص پر کردن بطری‌های شیر با آب و پلمب مجدد بطری‌ها در یک خودرو حمل لبنیات، بی درنگ بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی اضافه کرد: کارشناسان این پلیس ضمن شناسایی افراد مرتبط با موضوع، سه نفر از این اشخاص به پلیس فتا تهران بزرگ منتقل شدند.

وی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد، هر سه نفر، از عوامل توزیع شیر در سطح شهر تهران هستند و تمام بطری‌های شیر که در ویدئو مشاهده می‌شود به عنوان محصولات مرجوعی و تاریخ گذشته بوده و این افراد قصد داشتند با اضافه کردن آب به آنها و افزایش تعداد بطری‌ها از شرکت تولید این محصولات سوءاستفاده کنند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: لازم به ذکر است هیچ‌یک از این بطری‌های پر شده در بین شهروندان توزیع نشده است.

وی ادامه داد: متخلفان تنها ساعاتی پس از این اقدام توسط خادمان مردم در پلیس فتا فرماندهی انتظامی تهران بزرگ دستگیر شدند و تحقیقات تکمیلی در راستای بررسی نهایی پرونده ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار