فرماندار نیر:
فرماندار نیر با اشاره به اجرای راه ارتباطی شهر کورائیم از توابع این شهرستان به منطقه خلفلو شهرستان کوثر گفت: با بهره برداری از این پروژه بخش کورائیم از بن بست حارج می‌شود.
کد خبر: ۹۵۴۴۰۲
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰ 10 April 2021

 

شجاع اقبالی روز شنبه درجریان بازدید از پروژه‌های عمرانی بخش کورائیم افزود: برای احداث این راه ارتباطی در مرحله اول ۶۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته و این پروژه با پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصد درحال اجراست.

وی بیان کرد: طول این پروژه ۱۰ کیلومتر است که ۵/۵ کیلومتر از آن مسیر در حوزه استحفاظی بخش کورائیم و مابقی در حوزه استحفاظی شهرستان کوثر قرار دارد.

اقبالی با بیان اهمیت اجرای این پروژه و افتتاح آن در تابستان امسال، افزود: با تکمیل و بهره برداری از این پروژه علاوه بر کاهش ۵۵ کیلومتری مسیر کورائیم به مرکز کشور، این بخش از بن بست خارج می شود.

وی همچنین در جریان بازدید از اصناف و بازار شهرکورائیم بر اهمیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی تاکید کرد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۴۳ مورد تست مثبت در شهرستان نیر داشتیم که از این تعداد ۷۵ نفر در قرنطینه خانگی به سر می‌برند.

فرماندار نیر افزود: در بخش کورائیم با رعایت خوب پروتکل‌های بهداشتی فقط ۶ نفر تست مثبت داشتیم که نشان از همکاری اهالی این بخش دارد.

شهرستان نیر در جنوب غرب اردبیل واقع است، کورائیم تنها بخش تابعه این شهرستان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار