معاون خدمات شهری شهرداری قم، اطلاع رسانی های روزآمد در بستر تبلیغات شهری را از برنامه های شهرداری قم دانست و اظهار کرد: این اطلاع رسانی ها بر اساس رنگ بندی رسمی و با استفاده از محتوای تولید شده از سوی کارشناسان حوزه سلامت صورت می گیرد.
کد خبر: ۹۵۴۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰ 10 April 2021

به گزارش تابناک قم، سید امیر سامع با اشاره به این که استان قم در شرایط جدید قرمز کرونایی نیازمند همفکری و همراهی بیشتر  مردم و مسؤولان است خاطر نشان کرد: ویژگی های خاص قم این اقتضاء را دارد که برخی اختیارات مربوط به مدیریت مبارزه با بیماری کرونا به استان تفویض شود.

وی با ابراز امیدواری از پیگیری این مهم در سطح ملی افزود: به طور مثال می توان به تعیین تکلیف وضعیت مراسم های نیمه شعبان و یا روز طبیعت در قم اشاره کرد که مشخص نبودن به موقع وضعیت و یا تغییر مواضع، زمینه ساز برخی مشکلات بود.

وی همچنین گفت: البته در روزهای تعطیلات نوروزی و با وجود آن که هنوز برخی مسائل درباره برگزاری برگزاری جشن های سالروز ولادت امام زمان (عج) مشخص نبود، اما پیش بینی های لازم در شهرداری قم انجام و جلسات مختلفی در مناطق شهرداری برای هماهنگی در این موضوع برگزار شد تا آماده سازی خدمات و همچنین آذین بندی شهر بر اساس دستورات صادر شده بویژه در محدوده مسجد مقدس جمکران و بلوار پیامبر اعظم (ص) اجرایی شود.

معاون خدمات شهری شهرداری قم ادامه داد: البته نیروهای شهرداری قم حتی در ایام نوروز نیز تعطیلات نداشتند و از مراسم چهارشنبه آخر سال تا نوروز، نیمه شعبان و در ادامه در روز طبیعت مشغول خدمت رسانی به مردم بودند.

وی اضافه کرد: بدیهی است عملکرد شهرداری قم در این مدت به گونه ای بود که می توانست بهتر از این هم باشد، اما باید اذعان داشت که عدم تعیین تکلیف به موقع برخی مراسم ها و یا تغییر مواضع درباره برخی مناسبت های دیگر سبب شد تا شهرداری و برخی دیگر از نهادها و دستگاه های اجرایی شهر و استان، نوعی از بلاتکلیفی را در برخی از روزها تجربه کنند.

سامع درباره ضرورت روزآمدسازی اطلاع رسانی های شهری در موضوع بیماری کرونا نیز تصریح کرد: شهرداری قم در ماه های اخیر پیام رسانی و اطلاع رسانی نو به نویی را در موضوع مبارزه با کرونا انجام داده است، ضمن آن که محتواسازی کارشناسان حوزه بهداشت و درمان در این موضوع و بر اساس رنگ بندی های رسمی کرونایی نیز ضروری و لازم است و باید پیگیری شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار