معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان همدان: از عملیات امداد رسانی ۴ساعته جهت امدادرسانی به خانم مازندرانی در ارتفاعات الوند خبر داد.
کد خبر: ۹۵۴۱۹۵
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۵ 09 April 2021
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان همدان: از عملیات امداد رسانی ۴ساعته جهت امدادرسانی به خانم مازندرانی ​در ارتفاعات الوند خبر داد.

به گزارش تابناک همدان، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان همدان حمید عرفی یگانه معاون امداد و نجات این جمعیت با اشاره به اینکه: در ۱۹ فروردین ماه یک تیم کوهنوردی از مازندران به ارتفاعات الوند صعود می‌نمایند که در طول مسیر خانم ۴۶ ساله‌ای که به همراه این تیم ۳ نفره مازندرانی حضور داشته در منطقه کلاغ لانه دچار حادثه و ضرب دیدگی از ناحیه زانو می‌شود.

وی ادامه داد: در ساعت ۱۷:۵۰ دقیقه یکی از همراهان وی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان همدان (۱۱۲) تماس حاصل نموده وحادثه را گزارش می‌نماید که با هماهنگی این مرکز، نجاتگران پایگاه کوهستانی میدان میشان به محل عزیمت نموده و شخص مذکور را طی یک عملیات ۴ساعته به پایگاه میشان و از پایگاه میشان توسط آمبولانس واکنش سریع به محل گنجنامه انتقال داده شد.

عرفی یگانه افزود: در این امدادرسانی نجاتگران بخصوص از محل حادثه تا تخت نادر با مشکلات طبیعی از جمله شرایط جوی، باد تند و مه گرفتگی همراه با بارش پراکنده روبرو بودند که با سختی وبه پشتوانه هم این مصدوم را به محل گنجنامه انتقال دادند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان همدان با تشکر و قدردانی از زحمات نجاتگران، گفت: در این عملیات امدادی که تا ساعت ۲۲طول کشید یک کارمند و ۴نفر نجاتگر با پشتیبانی تیم واکنش سریع استان حضور داشتند.

عرفی از کوهنوردان درخواست کرد: قبل از اقدام به کوهنوردی شرایط جوی را در نظر گرفته و ضمن همراه داشتن تجهیزات کامل، مسیر رفت و برگشت را به اطلاع اعضای خانواده برسانند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار