رئیس اداره بهزیستی شاهرود:
جهانسیر بابیان اینکه سال گذشته ۱۶۰ مددجو شاهرودی از تسهیلات خرید یا ساخت مسکن بهره‌مند شدند، گفت: حضور خیران می‌تواند به پیشبرد طرح‌های حوزه مسکن مددجویان کمک کند.
کد خبر: ۹۵۴۰۲۵
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۷ 08 April 2021

 

به گزارش تابناک سمنان مسعود جهانسیر رئیس اداره بهزیستی شاهرود ضمن بیان اینکه سال گذشته ۱۶۰ مددجو تحت پوشش بهزیستی شاهرود از تسهیلات خرید یا ساخت مسکن بهره‌مند شدند، ابراز داشت: با توجه به اینکه تهیه سرپناه مناسب برای مددجویان این سازمان در اولویت بهزیستی قرار دارد لذا تلاش شد تا با ارائه تسهیلات بتوانیم این مهم را تحقق‌بخشیم.

او ضمن بیان اینکه سال گذشته بیش از ۷۸۶ میلیون تومان کمک‌هزینه ساخت و خرید مسکن به مددجویان شاهرودی پرداخت‌شده است، افزود: علاوه بر خدمات اعم از آموزش و غیره برخی از مددجویان نیز از مسکن مناسب برخوردار نبودند که با بهره‌گیری از منابع بهزیستی کشور و استان توانستیم بخشی از این افراد را از مسکن برخوردار کنیم.

رئیس اداره بهزیستی شاهرود بابیان اینکه تسهیلات بلاعوض به مددجویان ساکن مناطق شهری و روستایی شهرستان داده‌شده است، ابراز داشت: این مهم در راستای توانمندسازی مددجویان بهزیستی صورت گرفته است و می‌کوشیم تا در ادامه کار مابقی مددجویان نیز از سرپناه مناسب بهره‌مند شوند.

جهانسیر بابیان اینکه خانواده‌های دارای دو معلول و بیشتر نیز می‌توانند از این تسهیلات مسکن استفاده کنند، در ادامه تصریح کرد: به این افراد کمک بلاعوض ساخت و یا خرید مسکن ۸۵ میلیون تومانی در مناطق روستایی و ۱۴۰ میلیون تومانی در مناطق شهری پرداخت می‌شود.

او افزود: حضور خیران می‌تواند یاری گر مددجویان باشد و در پیشبرد طرح‌های حوزه مسکن بسیار کمک کند که امیدواریم در ادامه روند کار خرید و ساخت مسکن مشارکت خیران مسکن‌ساز افزایش یابد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار