امام جمعه جوانرود با تاکید بر روش‌های پیشگیرانه و لزوم همکاری اقشار مختلف مردم برای مبارزه با ویروس کرونا از امامان جمعه و جماعت خواست برای مقابله با موج چهارم کرونا بسیج شوند.
کد خبر: ۹۵۳۹۷۸
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۴ 08 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،ماموستا مُلا «احمد فخری» روز پنجشنبه در گردهمایی امامان جمعه و جماعت شهرستان جوانرود در فرمانداری، ویروس کرونا را مساله پیچیده‌ای دانست و گفت: برای مقابله با این ویروس نیازمند اقدامات پیشگیرانه بهداشتی و همچنین فرهنگ سازی در بخش‌های مختلف هستیم.

وی اظهار داشت: امامان جمعه و جماعت می‌توانند با فرهنگ‌سازی نقش موثری در مهار کرونا ایفا کنند.

فرماندار جوانرود نیز با تقدیر از اقشار مختلف مردم به ویژه روحانیون گفت: امامان جمعه و جماعت با آگاهی، اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی و تشویق مردم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌توانند نقش موثری در مهار کرونا داشته باشند.

«رستگار یوسفی» با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا، افزود: انتخابات نمونه بارز مردم سالاری دینی است که روحانیون می‌توانند با بصیرت‌افزایی مردم را به مشارکت حداکثری دعوت کنند.

وی اظهار داشت: حضور حداکثری مردم در انتخابات تضمین کننده استقلال، امنیت و اقتدار کشور است و مشارکت حداکثری مردم با تقویت پایه‌های نظام، قدرت کشور را در بین کشورهای مختلف و در سطح بین‌المللی ارتقا می‌دهد.

یوسفی با بیان اینکه روحانیان همواره به عنوان راهنمای دینی و اجتماعی مورد توجه و عنایت مردم هستند، گفت: علما و روحانیون با بصیرت افزایی می توانند زمینه مشارکت همه جانبه مردم در انتخابات را فراهم کنند.

وی یادآورشد: همکاری مردم در این میدان سرنوشت‌ساز ضامن اقتدار کشور و شکست اهداف کفرجهانی است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان جوانرود هم گفت: برای شکست کرونا، نیازمند همدلی و یکپارچگی اقشار مختلف مردم هستیم.

دکتر «مولود حسینی» افزود: برای اقدامات پیشگیرانه نیازمند همکاری روحانیون، تعطیلی آیین‌های فرهنگی، دینی و مذهبی و پرهیز از اجتماعات و دورهمی ها هستیم.

وی اظهار داشت: علما و روحانیون به عنوان راهنمای دینی و مذهبی می‌توانند با بصیرت افزایی مردم را به رعایت پروتکل های بهداشتی دعوت کنند.

شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.

این شهرستان از نظر شیوع کرونا در وضعیت نارنجی قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار