رئیس سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه از اعزام گروه جهادی خادمین شهدای استان برای خدمت‌رسانی به هموطنانمان به مناطق زلزله زده سی‌سخت خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۹۷۴
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۹ 08 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،یونس عزیزی اظهار کرد: گروه جهادی خادمین شهدا تا 25 فروردین ماه در مناطق زلزله زده سی‌سخت در استان کهگیلویه و بویر احمد حضور داشته و مشغول خدمت رسانی به مردم زلزله زده خواهند بود.

عزیزی تصریح کرد: این گروه جهادی 41 نفره در زمینه کمک به زلزله زدگان سی سخت و در حوزه های کارهای مرتبط با تخریب و ساخت و ساز مجدد خانه‌ها مشغول کار شده و می کوشند تا اندکی آلام مردم زلزله زده را تسکین دهند.

رئیس سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: مشابه این اعزام ها را در سال1396 که مردم استان کرمانشاه درگیر زلزله 7.3 ریشتری شده بودند، خیلی شاهد بودیم و این گروه جهادی نیز در راستای خدمت رسانی به همنوعانمان راهی این مناطق شده اند.

عزیزی ادامه داد: مردم کرمانشاه هرگز همراهی و همکاری هموطنانمان را در بخش های مختلف چه در روزهای اولیه پس از وقوع زلزله که مردم به صورت خودجوش راهی مناطق زلزله زده شده بودند و چه پس از آن و در جریان ساخت و سازهای پس از زلزله فراموش نخواهند کرد و همواره می کوشند تا هر طور شده پاسخ این مهربانی‌ها را بدهند.

عزیزی با بیان اینکه خادمین شهدا در مجموعه سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه همواره آمادگی خدمات رسانی به هموطنانمان در عرصه های مختلف را دارند، گفت: در صورت اعلام نیاز باز هم آمادگی اعزام گروه های جهادی بیشتری را به مناطق زلزله زده سی سخت داریم.

 

 

 



منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار