فرماندار شهرستان جوانرود گفت: سهمیه روزانه مرغ گرم در این شهرستان باید افزایش یابد.
کد خبر: ۹۵۳۹۶۱
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۴ 08 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر، نخستین جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان جوانرود در سال ۱۴۰۰ به ریاست فرماندار این شهرستان و با حضور اعضای این ستاد در محل فرمانداری جوانرود برگزار شد.

رستگار یوسفی در این جلسه با اشاره به نزدیک شدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: بازرسان ادارات صمت و اتاق اصناف باید بر قیمت، کیفیت و کمیت کالاهای اساسی و خبازی‌های سطح شهر جوانرود نظارت جدی داشته و در صورت مشاهده تخلف با آن برخورد کنند.

وی افزود: تأمین به موقع کالاهای مورد نیاز مردم، قیمت گذاری و نظارت بر واحدهای صنفی از وظایف ستاد تنظیم بازار است که در این زمینه باید کارها با دقت و کار کارشناسی شده انجام شود.

فرماندار شهرستان جوانرود گفت: سهمیه مرغ گرم روزانه این شهرستان باید افزایش یافته و ادارات صمت و جهاد کشاورزی بر توزیع آن در سطح شهر جوانرود نظارت جدی داشته باشند.

یوسفی ادامه داد: در سال گذشته برای تنظیم بازار توسط اداره صمت و اتاق اصناف یک صد و ۲ تن برنج، ۹۵ تن روغن، ۲۶۵ تن شکر، ۱۴ تن گوشت منجمد، ۳۲ تن مرغ منجمد و ۳۲ تن قند در شهرستان جوانرود توزیع شد.

مهدی رحمانی در این جلسه بیان کرد: در سال گذشته یازده هزار و دویست مورد بازرسی توسط بازرسان اداره صمت از واحدهای صنفی شهرستان جوانرود انجام شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با بیان اینکه در سال گذشته برای ۲۰۴ واحد صنفی متخلف پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شده است، گفت: گرانفروشی، کم فروشی و عدم درج قیمت از مهمترین تخلفات این واحدهای صنفی بوده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار