تابناک-سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان قشم از انهدام باند ۶ نفره مالخران و سارقان موتورسیکلت در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۹۰۴
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۱ 07 April 2021

به گزارش تابناک هرمزگان ،سرهنگ مجتبی راستخدیو در این رابطه گفت: با اعلام وصول چند فقره شکایت از سوی تعدادی از شهروندان مبنی بر به سرقت رفتن موتورسیکلت آنان توسط فرد یا افرادی ناشناس ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار عوامل کلانتری11قرار گرفت.
وی درادامه افزود: باتشکیل اکیپ مجرب از کارکنان پلیس و با بررسی های فنی و انجام تحقیقات میدانی و گشت زنی های مکرر، یکی از سارقان که قصد به سرقت بردن موتورسیکلت احدی از شهروندان را در بازار قدیم شهرقشم داشت توسط عوامل نامحسوس پلیس شناسایی و در تعقیب و گریز چند دقیقه ای به دام افتاد.
این مسئول انتظامی افزود: تلاشها و جمع آوری مستندات پلیس پس از تحقیقات چند روزه نشان از همدستی چند نفراز سارقان با هم داشت که طی دو مرحله با طرح ریزی عملیاتی ، دستگیری این سارقان به مرحله اجرا گذاشته شد.
راستخدیو همچنین در ادامه اظهار داشت: ماموران پس از شناسایی مخفیگاه سارقان و مالخران طی دو عملیات جداگانه نسبت به دستگیری متهمان در یکی از روستاهای قشم اقدام کردند.
سرپرست انتظامی قشم تصریح کرد: با تشکیل پرونده ، جمع آوری ادله اثبات جرم و مستندات ارایه شده سارقان به سرقت تعداد ۱۲ دستگاه موتورسیکلت اعتراف کردند.
گفتنی است در این پرونده تعداد ۴ نفرسارق و ۲ مالخر دستگیر و برای ادامه روند قضایی به مرجع ذی صلاح معرفی شدند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار