استاندار بوشهر:
تابناک- استاندار بوشهر گفت: با تحقق تعهدات وزارت راه و شهرسازی محورهای نیمه تمام تکمیل و همه روستاهای بالای 20 خانوار از جاده آسفالت برخوردار می‌شوند.
کد خبر: ۹۵۳۸۵۷
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۳ 07 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک از بوشهر، عبدالکریم گراوند در نشست با رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، خدمات مجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان بوشهر را قابل تقدیر دانست و اظهار داشت: با تلاش مدیران و کارکنان راه و شهرسازی و راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور روند طرح‌های راهسازی تسریع یافته که اکنون وضعیت محورهای اصلی و شریانی استان بوشهر مطلوب است.

وی، با تاکید بر رفع نقاط حادثه خیز و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام افزود: در این راستا با سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور مشارکت و همکاری لازم می‌شود.

استاندار بوشهر تکمیل پروژه‌های راهسازی در محورهای مختلف استان بوشهر را یک ضرورت دانست و بیان کرد: این پروژه‌ها باید هر چه سریع‌تر تکمیل شود که در این راستا محورهای جاده‌ای روستایی در اولویت قرار دارد.

گراوند با بیان اینکه 8 روستای بالای 20 خانوار و یک روستای بالای 50 خانوار استان بوشهر از راه آسفالت برخوردار نیستند تاکید کرد: با اجرا پروژه‌های راهسازی در این 9 روستا همه روستاهای بالای 20 خانوار روستایی استان بوشهر از راه آسفالت برخوردار می‌شوند.

وی، همکاری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور در اجرا طرح‌های راهسازی یاد شده را مهم دانست و بیان کرد: نقش دهیاری‌ها در ساخت و تکمیل محورهای روستایی قابل تقدیر است که در این راستا فعالیت‌های مهمی انجام شده است.

استاندار بوشهر تاکید کرد: با تحقق تعهدات وزارت راه و شهرسازی محورهای نیمه تمام تکمیل و همه روستاهای بالای 20 خانوار از جاده آسفالت برخوردار می‌شوند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار