رئیس بسیج سازندگی سپاه استان سمنان گفت: در سال ۹۹ بیش از یک میلیون و ۱۹۵ هزار پرس غذای گرم در بین نیازمندان استان توزیع شده که این مهم تا حدی از مشکلات این افراد کاسته است.
کد خبر: ۹۵۳۷۸۵
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۳ 07 April 2021

او افزود: از همین رو و با شیوع ویروس منحوس کرونا تلاش‌ها برای دستگیری از نیازمندان بیشتر شده و همه ارکان دغدغه‌مند در حوزه کمک رسانی به سمت مردم شتافتند.

مهدی کاشفی تصریح کرد: افزایش قیمت اجناس و تعطیلی کسب و کار‌ها باعث مشکلات بسیاری بوده که یکی از آن‌ها ناتوانی در تامین خوراک بوده که مردم زیادی را با مشکل رو به رو کرده است.

جانشین قرارگاه جهادسازندگی و محرومیت زدایی سپاه استان افزود: ارزش این میزان اطعام بیش از ۱۳ میلیارد تومان بوده که‌ها به همت سپاه، بسیج سازندگی، اقشار مختلف بسیج نظیر بسیج اصناف، بسیج کارگری، بسیج ادارت و ... و همچنین ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی و سایر دستگاه‌های ذیربط تامین شده است.

مهدی کاشفی افزود: دردوران شیوع کرونا در کشور‌های به ظاهر متمدن، فروشگاه‌ها خالی شدند، اما مردم ایران اسلامی برای کمک به هموطنان خود مبادرت به نصف کردن سفره‌های خود و کمک به نیازمندان داشته که نشان از فرهنگ غنی در کشورمان است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار