۶ شهر خراسان رضوی در وضعیت قرمز
بر اساس آخرین اعلام نرم افزار ماسک، از امروز ۱۸ فروردین ۱۴۰۰، شهر‌های مشهد، بینالود، قوچان، نیشابور، سبزوار و گناباد در خراسان رضوی قرمز شدند، محدودیت‌های آن‌ها شدیدتر می‌شود.
کد خبر: ۹۵۳۷۶۲
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۵ 07 April 2021
تابناک خراسان رضوی:بر اساس آخرین اعلام نرم افزار ماسک، از امروز ۱۸ فروردین ۱۴۰۰، شهر‌های مشهد، بینالود، قوچان، نیشابور، سبزوار و گناباد در خراسان رضوی قرمز شدند.

بر اساس آخرین مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، در شهر‌های قرمز، حضور کارمندان دستگاه‌های ارائه‌دهنده خدمات ضروری به نصف کاهش پیدا می‌کند و افراد مرتبط با ماموریت‌های اساسی با تشخیص بالاترین مقام در محل کار حاضر می‌شوند و یک دوم کارمندان باید به صورت دورکار، امور مربوطه را انجام دهند.

در سایر اداراتی که خدمات غیرضروری ارائه می‌دهند، دو سوم کارمندان به صورت دورکار، کار‌های مربوطه را باید انجام دهند و یک سوم در محل کار حاضر شوند. ماموریت‌های اداری غیرضرور لغو و جلسات در فضای سربسته حداکثر با حضور ۱۵ نفر و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

مشاغل گروه دو، سه و چهار به مدت دو هفته تعطیل می‌شوند و مدارس، دانشگاه‌ها، موسسات آموزش عالی، آموزشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه نیز تعطیل هستند.

برگزاری نماز‌های جمعه، نماز‌های جماعات یومیه و مراسم‌های آیینی و مذهبی نیز تعطیل است.

مسافرت «از» و «به» شهر‌های با وضعیت قرمز ممنوع و مشمول جریمه است؛ تردد پلاک‌های غیربومی در شهر‌های قرمز جریمه‌ای معادل یک میلیون تومان در بر خواهد داشت.

تردد شبانه در تمام شهر‌های کشور از ساعت ۲۲ شب تا ۳ بامداد ممنوع و مشمول جریمه است.

طبق گفته دکتر حمیدرضا رحیمی، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، بعد از ظهر امروز درباره محدودیت‌های کرونایی در ستاد کرونای خراسان رضوی تصمیم گیری و تصمیمات قطعی اعلام می‌شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار