۱۲۳ پلاک معارض
معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی مدیریت شهری در راستای ساماندهی کال اسماعیل آباد گفت: تا کنون ۱۲۳ پلاک معارض در بستر و حریم کال با توافق با مالکان تملک شده است.
کد خبر: ۹۵۳۷۵۶
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۰ 07 April 2021
تابناک خراسان رضوی:به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، رضا خواجه نائینی، امروز در جلسه هیئت اجرایی ساماندهی کال اسماعیل آباد مشهد که با حضور شهردار مشهد، فرماندار، فرمانده سپاه امام رضا (ع)، معاون دادستان مشهد، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان، معاونان شهردار و جمعی از مدیران شهری برگزار شد، گفت: با همکاری همه دستگاه‌ها اقدامات خوبی در راستای ساماندهی کال اسماعیل آباد انجام شده است.

معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد با بیان اینکه ساماندهی کال و محدوده اسماعیل آباد سال گذشته یکی از دغدغه‌ها بود، اضافه کرد: برهمین اساس طبق مصوبه شورای تامین استان، هیئت اجرایی ویژه‌ای برای ساماندهی کال اسماعیل آباد تشکیل و پس از جلسات متعدد اقدامات اجرایی برای رفع تصرفات آغاز شد.

وی تصریح کرد: در مسیر کال اسماعیل آباد معارضات سنگینی از جمله ۱۴۰ پلاک وجود داشت که تملک و رفع تصرف بیشتر معارضات با همکاری‌های بین بخشی بدون مشکل و با تفاهم با مالکان انجام شده است.

خواجه نائینی با اشاره به اینکه تنها چند پلاک در مسیر کال برای تملک باقی‌مانده که در حال انجام مذاکره هستیم گفت: در حال حاضر بیشتر پلاک‌های تملک شده برای بدنه سازی کال تخریب‌شده است و مابقی نیز در حال تخریب هستند.

معاون شهردار مشهد در پایان گفت: ان‌شاءالله با آزادسازی و تملک پلاک‌های باقی‌مانده مدیریت شهری نسبت به انجام عملیات عمرانی فضای سبز، معابر کشی و بدنه سازی محور اسماعیل‌آباد اقدام خواهد کرد و گره چندین ساله مشکلات زیست‌محیطی و اجتماعی این کال رفع خواهد شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار