در این مقاله قصد داریم تا به ویژگی ها و تکنیک های مهم سئو و تاثیر آن ها بر جذب مشتری بپردازیم ، پس همراه ما باشید .
کد خبر: ۹۵۳۲۳۰
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۰ 05 April 2021

سئو علمی نوین که هر روز در حال به روز رسانی و جدید شدن است و با پیشرفت دنیای اینترنت و وجود تکنیک های جدید هوش های مصنوعی جستجوگرها لازم است که هر روز دانایی خود را نسبت به این علم بیشتر کنیم. سئوکاران ادعا می کنند که جستجوگرهای مختلف علی الخصوص گوگل روزانه مسائل جدیدی را ارائه می کند. به همین دلیل است که سئوکاران را همیشه در حال مطالعه آخرین خبرها و مقالات مرتبط با سئو می بینیم. سئو به معنی بهینه سازی سایت ها برای موتورهای جستجوگر است. اما سوالی که برای بیشتر مدیران سایت ها ایجاد می شود این است که سئو چگونه بر جذب مشتری و کاربران بیشتر تاثیر می گذارد. در ادامه به ویژگی ها و تکنیک های مهم سئو و تاثیر آن ها بر جذب مشتری می پردازیم. 

تکنیک های موثر سئو در جذب مشتری

جلب اعتماد کاربران و تبدیل آن ها به مشتری

بسیاری از سایت ها با استفاده صحیح از کلمات کلیدی و سئو مناسب می توانند کاربران بسیاری را به سایت های خود راهنمایی کنند. اما تعداد کمی از این کاربران تبدیل به مشتری می شوند. بنابراین در سئو کردن یک سایت باید حتما به این موضوع دقت کنید که نه تنها مشتریان را به سایت خودمان هدایت کنیم بلکه باید بتوانیم از طریق تکنیک های سئو و تولید محتوا آن ها را تبدیل به مشتری کنیم. تبدیل کاربران و مخاطبان یک سایت به مشتری کار ساده ای نیست و نیاز به دقت و تداوم دارد. برخی از مهمترین تکنیک های سئو که بر روی جلب اعتماد مشتری تاثیر بسزایی دارند را در زیر نام می بریم و به اختصار توضیح می دهیم. 

انتخاب عناوین مناسب به محتوا

انتخاب یک عنوان جذاب اولین راه برای هدایت مشتریان به صفحه سایت خود و حتی تبدیل او به یک مشتری است. عنوان های شما می توانند تبلیغاتی و می توانند در توضیح کلی سایت شما باشند. به هر حال شما باید تلاش کنید عنوانی را برای نوشته و محتواهای سایت خود انتخاب کنید که بیشتر مشتریان به دنبال آن هستند. به همین دلیل یکی از مهمترین مسائل در نوشتن عنوان محتوا پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب و استفاده از آن در عنوان های محتوا است. البته که برای انتخاب عنوان نباید فقط به کلمات کلیدی بسنده کرد و باید محتوای را در جهت توضیح عنوان استفاده کنید. مهمترین مسئله در این قانون یافتن کلمات کلیدی مناسب است. 

تکنیک های موثر سئو در جذب مشتری

تولید محتواهای ارزشمند در صفحات اصلی

همانطور که در بالا نیز اشاره کوچکی کردیم، محتواهای شما همیشه باید در جهت توضیح عنوان شما و برای رفع سوالات کاربران نوشته شوند. چنانچه کاربران جواب سوال های خود را در سایت شما پیدا کنند، احتمال زیاد به دنبال راه حل نیز در سایت شما خواهند گشت و به شما اعتماد بیشتری می کنند. پس مرحله بعد از هدایت مشتریان به سایت نگه داشتن آن ها در سایت است که این امر به وسیله نوشتن محتوای خوب امکان پذیر است. 

تشویق کاربران به ماندن در سایت با تکنیک Bucket Brigade

استفاده از تکنیک Bucket Brigade به شما کمک می کند که بتوانید کاربران را به ماندن در سایت تشویق کنید و برای سایت خود امتیاز بالاتری کسب کنید. این تکنیک در حقیقت به این موضوع اشاره دارد که در محتوا و در سایت خود از کلمات، عبارات و عناوینی استفاده کنید که مشتری را به ماندن در سایت ترغیب کند. برای انجام این کار باید از محتوانویسان حرفه ای که به خوبی با سئو آشنا هستند و می توانند تمامی تکنیک های لازم سئو را در نوشته خود اجرا کنند کمک بگیرید.  

گفتگوی آنلاین با کاربران 

یکی از ترفندهای مهم جلب اعتماد مشتریان و کاربران گفتگوی آنلاین با آن ها است. شما می توانید به طور مستقیم توسط سایت یا با انتقال به یکی از شبکه های اجتماعی با کاربران صحبت کنید. این موضوع نه تنها می تواند باعث جلب اعتماد مشتریان گردد، بلکه شما نیز می توانید با استفاده از تکنیک های بازاریابی آن ها را به مشتری تبدیل کنید. زمانی که کاربر به مرحله ارسال پیام به شما برسد یعنی اینکه سئو سایت شما کار خود را انجام داده است و حالا نوبت تیم بازاریابی و فروش شماست که بتواند کاربر را به شیوه های خاص خود تبدیل به یک مشتری کند.

تکنیک های موثر سئو در جذب مشتری

درج نماد اعتماد الکترونیکی سایت 

نماد الکترونیکی سایت enamad یکی از مهمترین قسمت هایی است که می تواند اعتماد مشتریان را جلب کند. این نماد همانطور که از نامش نیز پیداست  جهت جلب اعتماد کاربران و مشتریان قرار داده شده است. از این نشانه برای جلب نظر مشتریان و توسط سازمان های نظارتی بعد از بررسی  کامل وب سایت به آن ها داده می شود. مشتریان با اطمینان از اینکه شما یک سایت رسمی هستید راحت تر می توانند به شما اعتماد کنند.

جمع بندی

در متن بالا درباره برخی از تکنیک های سئو از جمله نوشتن محتوای های مناسب و استفاده و پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب صحبت کردیم. البته ما در این متن فقط به یک شاخه سئو که آن هم نوشتن محتوای سئو شده مناسب است پرداختیم. اما سئو دارای شاخه و قسمت های مختلفی است که با پرداختن به همه جوانب آن ها شما می توانید سایتی بهینه داشته باشید و به تعدا مشتریان خود بیفزایید. ایران سایت به آدرس اینترنتی iransite.ir می تواند سایت شما را به بهترین شکل ممکن سئو کند و در کوتاهترین زمان ممکن رتبه سایت شما را در بین صفحات گوگل بالا بیاورد. مطمئن باشید با بالا رفتن رتبه سایت بر تعداد مشتریان شما افزوده می شود و کسب و کار اینترنتی شما رونق بیشتری پیدا خواهد کرد. 

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار