رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: نزدیک به ۶۷۵ تن از میوه‌های سیب و پرتقال تهیه شده برای تنظیم بازار استان در نوروز ۱۴۰۰ عرضه شد و توزیع میوه همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۹۵۳۱۵۲
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۹ 05 April 2021

بیماری‌های شایع درخت پرتقال - وطن‌بیو

 

به گزارش تابناک سمنان علی تشنه دل ابرازداشت: ۲۱۰  تن سیب و ۴۶۵  تن پرتقال از بیست و ششم اسفند ۹۹ تا کنون به نرخ تنظیم بازار در استان سمنان عرضه شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان بیان کرد: ۹۰ درصد میوه‌های ذخیره شده برای تنظیم بازار استان سمنان در نوروز ۱۴۰۰ در بازار عرضه و فروخته شده و تا اتمام ذخیره میوه فروش به نرخ تنظیم بازار ادامه دارد.

وی ادامه داد: توزیع میوه شب عید از ۲۶ تا ۳۰ اسفند ۹۹ در ۲۰۰ مرکز عرضه مستقیم شامل اتحادیه ها، عاملان سازمان میادین میوه و تره بار، تعاونی های روستایی و فروشگاه های زنجیره ای آغاز شد.

وی تصریح کرد: میوه نوروزی شامل سیب زرد ، سیب قرمز و پرتقال است که با قیمت مصوب سیب زرد کیلویی ۱۱۸۰۰ تومان ، سیب قرمز ۹۸۰۰ تومان و پرتقال ۱۱۰۰۰ تومان در مراکز عرضه مستقیم کالا عرضه می‌شود.

تشنه‌دل اظهار داشت:  تمام متصدیان واحدهای عرضه کننده موظف به نصب قیمت در معرض دید مشتریان هستند و سهمیه تمام شهرستان‌ها نیز تفکیک شده و متناسب با نیاز هر یک از شهرستان‌ها میوه مورد نیاز ارسال شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: ۷۵۰ تن میوه نوروزی شامل ۲۵۰ تن سیب و ۵۰۰ تن پرتقال برای استان تامین و ذخیره  شده است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار