امام جمعه زنجان:
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان و امام جمعه زنجان گفت: با توجه به وضعیت کرونایی استان نماز جمعه از هفته گذشته تعطیل شده است و حتی برگزاری نمازجماعت در امامزاده سید ابراهیم شهر نیز از امشب برگزار نخواهد شد.
کد خبر: ۹۵۳۰۷۹
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲ 05 April 2021

 

حجت الاسلام علی خاتمی روز دوشنبه در ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در استان افزود: بر این اساس موضوع به سازمان تبلیغات اسلامی و امور مساجد استان نیز ابلاغ می‌شود تا اطلاع‌رسانی‌های لازم در این زمینه صورت گیرد.

وی اضافه کرد: در صورت شرایط خوب و کنترل ویروس کرونا تا شروع ماه مبارک رمضان ساز و کارها اتخاذ و اطلاع رسانی لازم نیز انجام خواهد گرفت.

حجت الاسلام خاتمی با اشاره به سفر زنجانی‌ها به خارج از کشور اضافه کرد: این مهم باید در رسانه استانی و در خصوص اجتناب از دیدار افرادی که به تازگی از مسافرت بازگشته‌اند، اطلاع‌رسانی شود.

وی تاکید کرد: آلودگی‌هایی که از مسافران خارج از کشور احراز شد باید صفر تا صد درصد هزینه‌ها نوشته شده و رسانه‌ای شود تا مردم بدانند این مسائل یک تعارف نیست.

امام جمعه زنجان، با تاکید بر توجه و راه اندازی استودیو سلامت در استان گفت: اطلاع‌رسانی در حوزه کرونا از این طریق بسیار موثر بوده و این روند باید با قوت بیشتری تداوم یابد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: جریمه کردن دوربین‌های نیروی انتظامی برای مردم بازدارنده و کافی نیست، زیرا مردم جریمه نسیه را خیلی جریمه نمی‌دانند، بنابراین این کار باید بازدارنده باشد.

حجت الاسلام خاتمی در ادامه به لزوم راه‌اندازی بیمارستان صحرایی در استان زنجان اشاره کرد و گفت: راه‌اندازی بیمارستان صحرایی برای آینده استان زنجان لازم است و این در حالی است که نیروهای انتظامی و سپاه انصارالمهدی (عج) در استان زنجان بیمارستان ندارند و تنها یک بیمارستان ارتش وجود دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار