هومن رفیعی سروری در گفتگو با تابناک:
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان کرمانشاه از افتتاح چندین پروژه جدید مانند پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی، آموزشی و اورژانس موتوری در سال جدید خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۰۷۷
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸ 05 April 2021

هومن رفیعی سروری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: در ایام نوروز ۱۴۰۰ از تاریخ ۲۵ اسفند تا ۱۳ فروردین در استان کرمانشاه همزمان با کل کشور طرح سلامت نوروزی را جهت خدمات رسانی به مسافران نوروزی و مردم استان اجرایی کردیم.

وی افزود: کل ماموریت‌های انجام گرفته در این ایام دو هزار و چهارصد و بیست و هفت ماموریت بوده که هزار و هشتصد و هشتاد و یک مورد مربوط به ماموریت‌های شهری و پانصد و چهل و شش مورد نیز مربوط به ماموریت‌های جاده‌ای بوده است.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: از میان ماموریت‌های انجام گرفته ۴۱۹ مورد در بخش حوادث ترافیکی و ماموریت‌های شهری و ۱۹۳ مورد مربوط به ماموریت‌های جاده‌ای بوده است.

این مسئول خاطر نشان کرد: بر اساس برنامه ششم توسعه ابلاغ شده برای سال ۱۴٠٠ برنامه‌های مختلفی مانند افتتاح پایگاه‌های جدید شهری و جاده‌ای را در دستور کار خود داریم، افتتاح مرکز مهارت‌های فوریت‌های پزشکی در ایام هفته سلامت از دیگر برنامه‌های پیش رو است.

وی بیان کرد: در هفته سلامت، افتتاح پایگاه آموزشی در شهر کرمانشاه برای نیرو‌های فوریت پزشکی، پیراپزشکی و در صورت امکان افتتاح اورژانس موتوری را در شهرستان کرمانشاه خواهیم داشت.

رفیعی سروری در پایان تاکید کرد: پذیرش بانوان در رشته‌ی فوریت‌های پزشکی از سال ۹۹ و از طریق کنکور سراسری شروع شده و در آینده‌ای نزدیک از ظرفیت‌های این افراد در پایگاه‌های پیش بیمارستانی استفاده خواهیم کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار