رییس هیات فوتبال البرز از مسوولان استان خواست این تیم را تنها نگذارند و برای رفع مشکلات آن پای کار بیایند.
کد خبر: ۹۵۳۰۷۴
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۶ 05 April 2021

به گزارش «تابناک البرز» منصور بیک وردی گفت: گل ریحان این روزها در شرایط خوبی به سر نمی برد و از مشکلات بسیاری به خصوص در بخش مالی رنج می برد.

وی اضافه کرد: به همین منظور تا کنون چندین بار درخواست برگزاری نشست هایی با مسوولان ارشد استانی با هدف از بین بردن مشکلات تنها نماینده استان در رقابت های لیگ فوتبال  دسته یک کشور  ارائه دادیم اما تا این لحظه هیچ گونه جوابی نگرفته ایم.

بیک وردی گفت: هیات فوتبال البرز تمام تلاش خود را برای تعامل و هماهنگی های لازم با باشگاه گل ریحان و سازمان لیگ داشته ، اما این تیم امروز دچار مشکلات اقتصادی شدیدی است که حل آن نیازمند این است که مسوولان استانی نیز پای کار بیایند.

وی ادامه داد: شان جایگاه فوتبال البرز بسیار بالاتر است و جایگاه کنونی این تیم در جدول به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست.

گل ریحان البرز  اکنون با ۱۴ امتیاز در آخرین جایگاه در جدول لیگ دسته یک فوتبال کشور قرار دارد.

مشکلات اقتصادی و کمبود بازیکن از مهم ترین مشکلاتی است که این تیم از آن رنج می برد و سبب شده تا گل ریحان عملکرد ضعیفی در نیم فصل قبل داشته باشد.

در حالی که تنها یک روز به بسته شدن پنجره نقل و انتقالات مانده اما به دلیل بدهی مالی این باشگاه پنجره آن بسته که سبب شده تا گل ریحان نتواند تا به امروز نسبت به جذب بازیکن جدید اقدام کند.

از سوی دیگر اصغر مازیار سرمربی سابق این تیم نیز به دلیل عملکرد ضعیف از تیم کنار گذاشته شده که به همین منظور از سوی مدیریت باشگاه پیشنهاد سرمربی گری به مدیر تیم داده شده اما وی در مصاحبه ای که روز گذشته داشت عنوان کرد که پذیرش این پیشنهادات منوط به مهیا بودن شرایط است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار