تابناک-عامری سرپرست هئیت نجات غریق و غواصی استان گفت: هیئت نجات غریق و غواصی به توزیع بسته‌های بهداشتی و حمایتی با کمک خیرین می پردازد.
کد خبر: ۹۵۲۹۸۰
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۹ 05 April 2021

به گزارش تابناک هرمزگان ، عامری سرپرست هئیت نجات غریق و غواصی استان گفت: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مُدظله العالی) در خصوص رزمایش  کمک مومنانه به نیازمندان، هیئت نجات غریق و غواصی  به توزیع بسته‌های بهداشتی و حمایتی با کمک خیرین ، پیشکسوتان ، ناجیان و غواصان می پردازد.

عامری بیان داشت: ماه رمضان، برکت و مهربانی است ماهی  که ابتدای آن رحمت، میانه اش مغفرت و پایانش اجابت است و چه خوب میشود در این ضیافت الله بتوان  خانواده های نیازمند را طعام داد.

رزمایش همت جوانانه و کمک مومنانه به همت هیئت نجات غریق و غواصی هرمزگان برگزار می شود

سرپرست هیات نجات غریق و غواصی استان افزود: رزمایش همت جوانانه کمک مومنانه رزمایشی به همت مردم و برای مردم است که انشالله در ماه مبارک رمضان اقلام معیشتی و بهداشتی توزیع می گردد.

وی خاطر نشان کرد:  شیوع بیماری کرونا که وارد دومین سال حضور خود در کشور می شود  باعث آسیب بیشتر  خصوصا در قشر ضعیف جامعه شده است، رزمایش “همت جوانانه و کمک مومنانه” فرصت مناسبی است تا حمایت بیشتر از این قشر داشته باشیم.

عامری ادامه داد:  ایمان دارم این فرهنگ و منش پهلوانی و انسان دوستانه  باعث ترغیب نسل جوان به روحیه جهادی، مسئولیت اجتماعی و مدنی ، همدلی و تعهد، همچنین ارزش گذاری به هویت ملی ایران اسلامی خواهد بود. 

انتهای پیام/

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار