رییس بیمارستان امیرالمومنین(ع) اراک از تکمیل ظرفیت تخت های عادی و ویژه کرونا خبر داد.
کد خبر: ۹۵۲۹۲۶
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۸ 04 April 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر علی خانی دخت افزود: به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و توصیه های وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی متاسفانه وارد فاز جدیدی از بیماری کرونا شده ایم و امروزه شهر اراک طبق رنگ بندی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت در وضعیت قرمز قرار گرفته است.
وی تاکید کرد: تعداد بیماران مراجعه کننده به سانتر کرونا به شدت افزایش یافته است، ۹۰ تخت در بخش های عادی کرونا کاملا تکمیل شده و همچنین ۲۰ تخت در بخش های مراقبت ویژه اختصاص داده شده بود که آنها هم تکمیل شدند، متاسفانه تمامی اینها نشان از شرایط وخیم در شهر اراک می باشد.
وی یادآورشد: روز های خوبی پیش بینی نمی شود و اگر شرایط به همین منوال ادامه پیدا کند باید بخش های دیگری را به بیماران کرونایی اضافه کنیم که این امر موجب اختلال در خدمت‌رسانی به سایر بیماران می‌شود.
رییس بیمارستان امیرالمومنین(ع) اراک خطاب به مردم استان مرکزی گفت: اگرچه امروز در وضعیت قرمز قرار داریم، اما امید می رود مردم استان مرکزی از خواب غفلت برخیزند و با رعایت نکات بهداشتی علاوه بر حفظ سلامت خود مجموعه علوم پزشکی را یاری کنند تا بتوانیم به وضعیت ثبات گذشته بازگردیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار