معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه ۷۰۰ هزار دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد در سراسر کشور هستند گفت: اجرای طرح «هر دانش‌آموز، یک پشتیبان تحصیلی» در دستور کار قرار دارد.
کد خبر: ۹۵۲۵۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۵ 03 April 2021

700 هزار دانش‌آموز در کشور تحت‌ پوشش کمیته امداد هستند

 

 

به گزارش تابناک سمنان  حجت‌الاسلام علی جعفری در آیین تجلیل، تودیع و معارفه کارکنان کمیته امداد استان سمنان با اشاره به مهم‌ترین رویکردها و سیاست‌های اولویت‌دار فرهنگی کمیته امداد اظهار داشت: «پیشگیری» یکی از رویکردهای کمیته امداد در حوزه فرهنگی است.

وی بیان کرد: رویکرد توانمندی در حوزه فرهنگی نیز بر پایه و اصل پیشگیری دنبال می‌شود که با انجام مشاوره‌های لازم در حال پیگیری است.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) اظهار داشت: توسعه خدمات مشاوره‌ای در حوزه فرهنگی نیز از دیگر رویکردهای کمیته امداد است که در دستور کار قرار گرفته است.

جعفری ادامه داد: به دنبال توسعه کلینیک‌های زنجیره‌ای مشاوره در سطح کشور هستیم و امیدواریم بتوانیم این ساختار را در کمیته امداد نهادینه کنیم.

وی با بیان اینکه 700 هزار دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد در سراسر کشور هستند گفت: اجرای طرح «هر دانش‌آموز، یک پشتیبان تحصیلی» در دستور کار قرار دارد.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) همچنین خاطرنشان کرد: یک‌میلیون نوجوان تحت حمایت کمیته امداد هستند که سرمایه‌های اجتماعی محسوب می‌شوند و با جدیت از حمایت‌های این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

رشد 73 درصدی مشارکت‌های مردمی در استان سمنان

محسن مسعودیان‌راد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان نیز در این آیین با اشاره به شعار سال اظهار داشت: در راستای تحقق کامل این شعار تمام تلاش خود را صرف خواهیم کرد.

 وی بیان کرد: رشد 73 درصدی مشارکت‌های مردمی در سال 99 در استان سمنان رقم خورده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان گفت: سه هزار و 500 فرصت شغلی جدید در سال 99 در استان سمنان به همت و تلاش تمام کارکنان کمیته امداد ایجاد شد که نتیجه یک حرکت تیمی بسیار خوب بود.

مسعودیان‌راد با اشاره به اجرای طرح‌های متعدد و متنوع در استان سمنان در راستای فقرزدایی گفت: در حوزه فقرزدایی اقدامات توانمندسازی، معین سازی استان سیستان و بلوچستان و طرح شتابا گوشه‌ای از اقدامات ارزشمند بود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: تسنیم

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار