مدیرکل راهداری زنجان:
مدیرکل راهداری زنجان گفت: از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته تا ۱۳ فروردین ماه سالجاری ۴۲ هزار و ۵۷۰ مسافر توسط ناوگان جاده ای استان زنجان جا به جا شدند که ۱۸۱ درصد رشد دارد.
کد خبر: ۹۵۲۵۱۹
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۲ 03 April 2021

 

عبدالحسین علی اکبری به آمار سفرها از ناوگان جاده‌ای استان زنجان اشاره کرد و گفت: از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته تا ۱۳ فروردین ماه سالجاری هفت هزار و ۹۲۲ سفر از طریق ناوگان جاده‌ای استان انجام شده است.

وی اظهار کرد: در این میان ۴۲ هزار و ۵۷۰ مسافر توسط ناوگان جاده‌ای استان جا به جا شدند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۸۱ درصد رشد دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجان گفت: همچنین طی این بازه زمانی سفرهای انجام شده هم بیش از ۱۵۷ درصد نست به مدت مشابه سال گذشته افزایش دارد.

علی اکبری تاکید کرد: همچنین در روز ۱۳ فروردین ماه سالجاری هم ۲۰۱ سفر انجام شده و یک هزار و ۷۹۷ مسافر توسط ناوگان جاده‌ای استان جا به جا شده است.

وی افزود: همچنین طی این بازه زمانی تعداد سفرها نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۹۱ درصد رشد داشته و مسافران جا به جا شده هم بیش از ۳۸۹ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجان با بیان اینکه هفت هزار راننده در حمل و نقل جاده‌ای استان فعالیت می‌کنند، گفت: ۱۲۰ شرکت حمل و نقل در استان فعال است که از این تعداد ۵۰ شرکت در حوزه حمل و نقل و جابه‌جایی کالا و ۲۰ شرکت در جا به جایی مسافر فعال است.

منبع/مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار