ستاره نروژی در رویای لیگ برتر؛
به نظر می رسد ارلینگ هالند علاقه زیادی به تیم لیگ برتری لیدزیونایتد دارد.
کد خبر: ۹۵۲۵۱۵
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰ 03 April 2021

به گزارش تابناک سمنان نشریه میرر مصاحبه ای قدیمی از ارلینگ هالند منتشر کرده که نشان از تمایل این بازیکن به بازی کردن در لیگ برتر است. ارلینگ هالند که در آن مقطع فقط 16 سال داشته و هنوز در مولده بازی می کرده، در مصاحبه با نشریه نروژی آفن پوستن در سال 2017 در مورد امکان ادامه راه پدرش و رفتن به لیگ برتر انگلیس گفت: "من می خواهم در بهترین تیم ممکن بازی کنم و آرزویم این است که با لیدز قهرمان لیگ برتر شوم. علاوه بر این می خواهم بازیکن بهتری از پدرم باشم و امیدوارم بازی های ملی بیشتری از او در کارنامه ام به ثبت برسانم."

 

 

اما استورات دالاس، بازیکن ایرلندی تیم لیدز خاطره جالبی از ارلینگ هالند در دیدار بین نروژ و ایرلند شمالی در سال گذشته نقل می کند: "ما 1-5 مغلوب شدیم، ارلینگ هالند مانند یک سوپراستار بازی کرده و کار ما را ساخت. بعد از بازی من رفتم تا با هالند دست بدهم و او به من گفت آیا می توانیم پیراهن مان را عوض کنیم؟ من فکر می کنم اگر شما کلیپ را هم تماشا کنید می بینید که من لبخند زده و رد می شوم.

 
در ادامه ارلینگ هالند تقریبا فریاد می زند و من برگشتم و در واقع منظورش این بود که ما این کار را می کنیم. ما لباس مان را عوض کردیم و ارلینگ هالند در گوش من گفت "کنار هم راه می رویم" (شعار مخصوص هواداران لیدزیونایتد). من هم مانند ارلینگ هالند هوادار لیدز هستم و این اتفاق واقعا رخ داد."

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار