نشریه اسپورت خبر از احتمال تغییر در برنامه های تابستانی بارسلونا داده است.
کد خبر: ۹۵۲۵۱۲
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۴ 03 April 2021

به گزارش تابناک سمنان  هدف اصلی بارسلونا جذب ارلینگ هالند است، اما عملیات جذب این بازیکن به دلیل تمایل تیم های متمول به خرید او پیچیده و دشوار خواهد بود. به همین دلیل مدیران باشگاه بارسلونا گزینه های مختلفی را مدنظر قرار داده اند و یکی از آنها هری کین، گلزن 27 ساله تاتنهام است. این بازیکن می خواهد در تابستان امسال تاتنهام را ترک کند و به طور جدی در حال ارزیابی احتمال بازی کردن خارج از لیگ برتر است.

 

 

به گزارش تابناک سمنان تاتنهام نیز مشکلی با فروش هری کین در تابستان پیش رو ندارد و تنها اولویت این باشگاه انتقال این ستاره گلزن به تیمی خارج از لیگ انگلیس است. دو تیم منچستر یونایتد و منچسترسیتی هر دو برای جذب کاپیتان تیم ملی انگلیس وارد عمل شده اند، اما اسپرز پیشنهادات خارج از کشور را در اولویت قرار می دهد.

 
بارسلونا از همین حالا شرایط جذب هری کین را بررسی می کند. کین در هر فصل 12 میلیون یورو دستمزد می گیرد و تاتنهام در صورت دریافت پیشنهادی مناسب اجازه جدایی او را خواهد داد. با توجه به سن و سال ارلینگ هالند او همچنان گزینه اصلی بارسلوناست، اما وجود رقبای فراوان ممکن است این باشگاه را از جذب ستاره نروژی منصرف ساخته و آنها را به سمت خرید هری کین سوق بدهد. تمایل خود این بازیکن به جدایی و داشتن تجربه ای جدید خارج از لیگ برتر باعث شده او به گزینه ای مهم برای بارسلونا تبدیل شود و ممکن است طی هفته های آتی خوان لاپورتا برای انتقال هری کین به نوکمپ با رویکردی جدی تر اقدام بکند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار