بیمارستان‌های چهارمحال و بختیاری مملو از بیماران کرونایی می‌شود.
کد خبر: ۹۵۲۴۹۸
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۵ 03 April 2021

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: براساس اعلام رنگ بندی جدید ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و با توجه به افزایش شمار افراد مبتلا به این بیماری، شهرستان بروجن در وضعیت قرمز قرار گرفت.
مجید شیرانی افزود: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون ۸۲ هزار و ۳۷۹ نمونه گیری انجام و ابتلای ۲۷ هزار و ۵۶۹ نفر به کرونا قطعی شده است.
شیرانی گفت: برای قطع زنجیره انتقال بیماری منحوس کرونا، از برگزاری هرگونه تجمع، دورهمی و مهمانی‌های خانوادگی خودداری کنید.
چهارمحال بختیاری به لحاظ شیوع و میزان ابتلا به کرونا در وضعیت بسیار خطرناک قرار دارد.
شیرانی گفت: چهارمحال و بختیاری به لحاظ میزان ابتلای بیماران به کووید_۱۹ در شرایط استثنایی قرار دارد و تا کنون تجربه چنین رشدی در میزان ابتلا به بیماری کرونا در استان وجود نداشته است.
وی افزود: روزانه حدود ۲۰ درصد به شمار بستری شدگان در بخش‌های ویژه کرونایی بیمارستان‌های چهارمحال و بختیاری اضافه می‌شود و تا چند روز آینده تمام ظرفیت‌های درمانی استان در اختیار بیماران کرونایی قرار می‌گیرد.
شیرانی از ابتلای شیرخوارگان، کودکان، نوجوانان و جوانان به کرونا در استان خبر داد وگفت: روز‌های خوبی برای آینده در استان پیش‌بینی نمی‌شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: احتمال افزایش تعداد بیماران بدحال و سه رقمی شدن تعداد مرگ و میر ناشی از این ویروس منحوس در استان وجود دارد لذا مردم باید هشدار‌ها را جدی بگیرند.
شیرانی گفت: سرعت انتشار و بیماری زایی ویروس انگلیسی بسیار بالا است و بر خلاف ویروس قبلی که اطرافیان فرد مبتلا پس از چند روز گرفتار می‌شدند، ویروس جهش یافته به سرعت به اطرافیان بیمار منتقل می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار