وضعیت شهرستان بویراحمد نارنجی است و یک سوم کارمندان باید به صورت دورکاری مشغول به کار باشند.
کد خبر: ۹۵۲۴۷۷
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰ 03 April 2021
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، محمد یزدانپناه؛ مدیر مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد در گفت و گو با بویرنیوز گفت: شهرستان بویراحمد از نظر رنگ بندی کرونایی، نارنجی است اما با توجه به روند فزاینده مبتلایان، تجمعات و دورهم نشینی ها احتمال قرمز شدن آن هست.
تشدید کنترل و نظارت ها خوب بود اما مراعات از سوی مردم دلخواه نبود.
همچنان از مردم عاجزانه تقاضا داریم پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند، این روزها آمار مثبت زیاد شده است. عروسی و تجمعات عزا و شب نشینی ها زیاد شده است. ۷۰ درصد کار خود مردم هستند باید و باید از تجمعات فاصله گرفت.
کرونای انگلیسی تایید شده و رسمی همچنان همان ۲ نفر قبل است اما با توجه به شباهت علایم، برخی مبتلایان به‌ویژه جوانان و کم سن و سالها را کرونای انگلیسی می دانیم.
کرونای انگلیسی ۳۰ درصد مرگ و میر بیشتری دارد، قدرت سرایت پذیری بیشتری دارد. افرادی که بیماری زمینه ای دارند به سرعت از پا در می‌آیند، استرس و اضطراب هم می‌تواند در شدت بیماری مؤثر باشد.
افرادی داشتیم که بسیار پروتکل ها را رعایت می‌کردند اما مبتلا شدند، این نشان میدهد همچنان فاصله گذاری ۲ متری ، پرهیز از حضور در تجمعات و تهویه مناسب یک ضرورت انکار ناپذیر است.
پایانه اتوبوسرانی نظارت کنند اتوبوس ها به ویژه در محور تهران فقط ۶۰ درصد از ظرفیت خود را به مسافران اختصاص دهند. تاکسی ها نیز تنها ۳ سرنشین سوار کنند.
جلسات انتخاباتی شورای شهر و روستا این روزها و با وجود کرونا سیر خطرناکی را طی می‌کند باید تجمعات در این راستا مدیریت شود و در فضای بسته دور هم نشینی انتخاباتی به هیچ وجه نداشته باشیم.
امیدوارم در سال جدید با همکاری خوب همه نهادها و سازمان ها و البته همراهی مردم نجیب بتوانیم به خوبی شرایط را به نفع مردم کنترل کنیم.
با توجه به سطح نارنجی شهرستان بویراحمد، یک سوم از کارکنان و کارمندان با هماهنگی مدیران مجموعه ها باید به صورت دورکاری به وظایف خود برسند.
بنابراین گزارش ، شهرستان های گچساران و کهگیلویه نیز در وضع قرمز کرونایی قرار دارند و باید با نیمی از کارکنان به فعالیت بپردازند و نیمی دیگر نیز به صورت دورکار وظایفشان را پیگیری و انجام دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار