کد خبر: ۹۵۲۴۷۱
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷ 03 April 2021

آیا می‌دانید مه پاش خانگی چیست؟ به طور قطع اگر شما با کاربردهای مه پاش خانگی آشنایی داشته باشید، می‌توانید استفاده‌های بهینه‌ای از این دستگاه پرکاربرد داشته باشید. افزون بر این قابلیت‌های دستگاه مه پاش موجب می‌شود تا با کمک آن بتوانید یک کسب و کار ساده با درآمد خوب راه‌اندازی کنید. کما اینکه تا کنون افراد زیادی از قابلیت‌های این دستگاه استفاده کرده‌اند، البته ناگفته نماند که مه پاش دارای انواع صنعتی و خانگی می‌باشد که هر یک دارای ویژگی‌های خاصی هستند. به همین جهت لازم است برای استفاده‌ی درست از مه پاش خانگی ادامه‌ی این مطلب را با دقت بخوانید!

مصارف خانگی مه پاش را بدانید!

اصلی‌ترین کاربردهای مه پاش خانگی را بدانید!

همانطور که از نام دستگاه مه پاش مشخص است، این دستگاه دارای قابلیت پخش آب به صورت قطرات بسیار ریز بوده و عموماً برای خنک کردن فضاهای بسته یا باز مورد استفاده قرار می‌گیرد. طبیعتاً دستگاه‌های مه پاش را درون پارک‌های جنگلی در حال آبیاری منطقه دیده‌اید، اما جالب است بدانید که همین دستگاه قابلیت‌هایی دارد که برای مصارف خانگی قابل استفاده می‌باشد. مه پاش برای استفاده در منازل به چند منظور انتخاب و نصب می‌شود:

  1. یکی از دلایل انتخاب و استفاده از مه پاش در منازل مسکونی برای ایجاد دکوراسیونی جذاب یا نصب درون یک حوض کوچک است که می‌تواند در فصول گرم سال مثل تابستان فضا را خنک کند. طبیعتاً خنکای داخل منزل یا حیاط خانه‌های ویلائی با وجود دستگاه مه پاش خانگی فضایی دلچسب و جذاب ایجاد می‌کند، به همین جهت بسیار مورد پسند افراد قرار می‌گیرد.
  2. از موارد دیگری که می‌توان دستگاه مه پاش خانگی را نصب کرد، برای استفاده در گلخانه‌های خانگی است که عموماً منبع درآمد افراد خانواده نیز می‌باشند. عموماً تمامی گل‌ها نیاز به دمایی متعادل برای رشد دارند و در هوای خیلی گرم پژمرده خواهند شد، بنابراین برای گلخانه‌های خانگی نصب مه پاش ضرورت دارد.
  3. لازم به ذکر است که گلخانه‌های تخصصی کاشت گیاه در اماکن مختلف نیز با خرید یک دستگاه مه پاش خانگی می‌توانند کار خود را تسهیل کنند. به عبارت دیگر استفاده از مه پاش خانگی برای کلیه‌ی فضاهایی که نیاز به فشار آب شدید ندارند، مناسب خواهد بود.

مه پاش خانگی چه ساختاری دارد؟

اصولاً مه پاش خانگی یک تفاوت بارز با مه پاش‌های صنعتی دارد و تمامی مه پاش‌های خانگی بدون الکتروپمپ می‌باشند. البته برخی از برندها هنوز دستگاه مه پاش را به همراه پمپ تولید می‌کنند، اما حذف پمپ مه پاش تا حد زیادی کار با این دستگاه را راحت می‌کند. البته در صورتی که از قبل دستگاه مه پاشی داشته باشید و پمپ آن خراب شده باشد می‌توانید به راحتی با خرید پمپ مه پاش آن را تعویض و درست مثل روز اول مورد استفاده قرار دهید. ناگفته نماند که دستگاه مه پاش بدون الکترو پمپ بخش‌های دیگری نیز دارد، به طور مثال دستگاه به همراه لوازم آن شامل چند نازل، پایه نازل، شیلنگ و... می‌باشد. به همین جهت افراد زیادی طرفدار مدل پمپی آن هستند، البته نحوه‌ی عملکرد این دو مدل دستگاه با یکدیگر فرقی ندارد و هر دو یک کارایی را خواهند داشت.

قیمت دستگاه مه پاش چقدر است؟

مصارف خانگی مه پاش را بدانید!

امروزه در کشور ما شرکت‌های مختلفی در حال تولید دستگاه‌های صنعتی یا خانگی مه پاش هستند، به همین علت قیمت دستگاه‌های مه پاش بسته به خانگی یا صنعتی بودن، دارای الکترو پمپ یا بدون پمپ بودن و همچنین برند سازنده متفاوت خواهد بود. البته لازم به ذکر است که به سبب طول عمر بالا و مزیت‌های بسیار این دستگاه خرید آن به هر صورتی مقرون به صرفه خواهد بود؛ چراکه با نصب دستگاه مه پاش خانگی در مصرف بی رویه آب نیز جلوگیری می‌شود در نتیجه هزینه‌های ناشی از مصرف آب شهری کاهش خواهد داشت. به عبارت دیگر دستگاه‌های مه پاش آب چندانی مصرف نخواهند کرد، اما بهترین عملکرد را ارائه می‌دهند. بنابراین برای انتخاب دستگاه مناسب قیمت را کنار گذاشته و به ویژگی‌های اصلی آن دقت نمائید.

بهترین تولید کننده دستگاه مه پاش را بشناسید!

یکی از بهترین شرکت‌های تولیدی که دستگاه مه پاش خانگی یا صنعتی را با بالاترین کیفیت و عملکرد ارائه می‌کند، شرکت بازرگانی اب نیرو می‌باشد که با تجربه‌ی کافی کاری و به کار گیری افرادی متخصص در ساخت دستگاه مشغول به فعالیت می‌باشد. این شرکت با راه‌اندازی یک وبسایت پیشرفته این امکان را ایجاد کرده است که بتوانید خریدهای خود را به صورت اینترنتی انجام دهید. البته شرکت بازرگانی آب نیرو علاوه بر تولید و ارائه دستگاه مه پاش خانگی یا صنعتی یکی از برترین فروشندگان کف کش راد نیز می‌باشد که می‌توانید به راحتی این دستگاه پرکاربرد را از آن خریداری نمائید. دستگاه کف کش راد به دلیل کارایی و کاربردهای خاصی مثل استفاده برای تخلیه چاه و... بسیار پر طرفدار بوده و از پرفروش‌رین محصولات وبسایت به شمار می‌رود.

شما می‌توانید با ورود به وبسایت رسمی بازرگانی آب نیرو از بهترین دستگاه‌های پمپ مه پاش، مه پاش خانگی، کف کش راد و... دیدن فرمائید و با مطالعه‌ی دقیق ویژگی‌ها و قابلیت‌های آن انتخاب و خرید خود را نهائی کنید. در این وبسایت مقالات آموزشی بسیاری نیز ارائه شده است که می‌تواند اطلاعات شما را افزایش دهد، اما اگر به هر علت سوالات خاصی درباره محصولات و نحوه خرید داشته باشید می‌توانید به صورت غیرحضوری با کارشناسان وبسایت ارتباط بگیرید. تمامی کارشناسان این وبسایت با هدف ارائه بهترین خدمات همواره برای پاسخگویی آماده هستند.

مصارف خانگی مه پاش را بدانید!

خرید اینترنتی بهتر از خرید حضوری!

امروزه که بستر تکنولوژی اینترنت برای تمامی کسب و کارها امکان فروش به صورت اینترنتی را فراهم کرده است، شرکت‌های بزرگی مثل بازرگانی آب نیرو نیز از این عرصه غافل نشده‌اند. این شرکت با امکان خرید اینترنتی به شما در کاهش هزینه‌های ناشی از رفت و آمد به فروشگاه‌ها و حفاظت از سلامتی در شرایط کرونایی کمک شایان توجهی کرده است. بنابراین برای خرید مه پاش یا هر دستگاه صنعتی یا خانگی دیگر مانند کف کش راد بدون نگرانی و تعلل از وبسایت رسمی این شرکت خرید کنید و محصول را درب منزل تحویل بگیرید. شما می‌توانید همواره از راهنمایی‌های کارشناسان سایت بهره‌مند شوید، به همین جهت هرگز اطمینان شما به این مجموعه کم نخواهد شد. در وبسایت بازرگانی آب نیرو خریدی مقرون به صرفه، سریع، راحت را به همراه تحویل به موقع تجربه خواهید کرد، به عبارت دیگر با اولین خرید از این شرکات مشتری دائمی آن خواهید شد...

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار