استاندار کرمانشاه ۱۲ فروردین را روز تجلی اراده ملت و خلق حماسه‌ای ماندگار در تاریخ کشور عنوان کرد و گفت: مشارکت بی نظیر مردم جلوه‌ای از مردم سالاری دینی است که با حضور حداکثری در خرداد ۱۴۰۰ باردیگر تکرار می شود.
کد خبر: ۹۵۲۲۶۶
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۲ 01 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا "هوشنگ بازوند" روز پنجشنبه در پیامی با تبریک روز ۱۲ فروردین، افزود: دوازدهم فروردین سالروز اعلام نظام جمهوری اسلامی ایران، روز تجلی اراده ملت و حماسه ای ماندگار در تاریخ ایران اسلامی است. روزی که مردم برای تعیین سرنوشت خویش با وحدت، اتحاد، انسجام و همبستگی به لطف الهی و رهبری معمار کبیر انقلاب اسلامی به پیروزی بزرگ دست یافتند. این افتخار عظیم روز جمهوری اسلامی نامگذاری و مشارکت بی نظیر مردم جلوه ای از مردم سالاری دینی شد.  

استاندار کرمانشاه در ادامه گفت: مردم ولایتمدار، مومن، بصیر، هوشیار، غیور و دلیر ایران زمین برای تعیین سرنوشت خود و رهایی از استبداد با ۹۸.۲ درصد به جمهوری اسلامی رأی «آری» دادند تا آنچه را آرمان آزادی خواهی، استقلال، جمهوریت و اسلامیت در ۲۲ بهمن ۵۷ بوده را محقق و با آرای خود تثبیت نمایند.

بازوند اظهار داشت: در آستانه انتخابات ۱۴۰۰ با حضور گسترده و پرشور مردم بار دیگر اقتدار نظام اسلامی را به نمایش خواهیم گذاشت و حماسه ماندگار و غرورآفرین ۱۲ فروردین با هوشیاری، آگاهی و بصیرت مردم تکرار می شود.

او تصریح کرد: مشارکت در تعیین سرنوشت با همدلی و همراهی و حرکتی آگاهانه تداوم یافته و سربلندی و عزت ایران اسلامی عزیز با مشارکت حداکثری مردم نمایان و این حماسه و اتحاد بی شک سبب تحکیم نظام می شود.

استاندار کرمانشاه در پایان گفت: ضمن تبریک سالروز حماسه افتخار و غرور مردم ایران در انتخاب جمهوری اسلامی ایران، یوم الله ۱۲ فروردین و روز جمهوری اسلامی به مردم استان و گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره) و درود به روح بلند شهیدان والامقام به ویژه سردار مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از درگاه خداوند منان برای همه خدمتگزاران صدیق مردم در سالی که به تدبیر حکمیانه رهبر معظم انقلاب به عنوان تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نامگذاری شده است، آرزوی سلامتی، صحت و سربلندی دارم.
 

بازوند افرود: ایمان دارم با وفاق و همدلی، تلاش دوچندان و کار جهادی می توانیم با وجود تحریم های ظالمانه مانند همه دوران سخت با ایستادگی و مقاومت مسیر پیشرفت و توسعه را ادامه دهیم تا به برکت این سال نیکو زمینه آرامش و سلامت مردم را فراهم کنیم.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار