بر اساس اطلاعیه شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان ایلام با توجه به وضعیت قرمز شهرستان های آبدانان و دهلران از نظر شیوع کرونا، نماز جمعه فردا ۱۳ فروردین در این شهرستان ها اقامه نمی شود.
کد خبر: ۹۵۲۲۵۱
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۱ 01 April 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان ایلام با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: نماز عبادی، سیاسی جمعه این هفته در شهرستان های آبدانان و دهلران با توجه به قرار گرفتن در وضعیت هشدار اقامه نخواهد شد.

شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان ایلام همچنین اعلام کرد: مراسم عبادی و سیاسی نماز جمعه با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی، جمعه هفته جاری ۱۳ فروردین ماه در سایر نقاط استان اقامه خواهد شد.

گفتنی است، بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام از مجموع ۱۲ شهرستان این استان آبدانان و دهلران در وضعیت قرمز، ۳ شهرستان ایلام، دره شهر و چرداول در وضعیت نارنجی و مابقی در وضعیت زرد قرار دارند.

محمد نوذری استاندار ایلام و رئیس ستاد استانی مبارزه با کرونا در خصوص تمهیدات کرونایی در ایام پیش رو اعلام کرده است که هرگونه دورهمی و تجمع در روز طبیعت ( ۱۳ بدر) در بوستان‌ها و فضای سبز ممنوع است و با توجه به شرایط نگران کننده کرونا در استان و برای جلوگیری از موج چهارم کرونا لازم است که مردم در رعایت دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی همکاری اهتمام جدی داشته باشند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار