حجت الاسلام دست داده گفت: با توجه به قرار گرفتن جهرم در شهرهای با وضعیت نارنجی کرونا امکان برگزاری نمازجمعه در این شهر مقدور نیست.
کد خبر: ۹۵۲۱۹۷
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۷ 01 April 2021

تابناک فارس به نقل از شبستان: حجت الاسلام «زین العابدین دست داده» گفت: با وجود آمادگی کامل ستاد نماز جمعه جهرم برای برگزاری نماز جمعه این هفته اما با توجه به وضعیت وخیم شیوع بیماری کرونا در این شهر و بنا به تاکید متولیان بهداشت و سلامت، اقامه نمازجمعه ۱۳ فروردین ماه در جهرم لغو شد.

 

مسئول دفتر امام جمعه جهرم با تاکید بر اینکه این تصمیم با توجه به نارنجی شدن وضعیت جهرم از لحاظ شیوع بیماری کرونا انجام شده است، افزود: شهرستان جهرم با برخورداری از تعداد بسیار بیماران کرونایی در وضعیت نارنجی قرار گرفته و برگزاری نمازجمعه در شهرهایی که این وضعیت قرار دارند بر اساس تصمیمات وزارت بهداشت امکان پذیر نیست.

 

وی با اشاره به اینکه تنها در شهرهایی که از سوی وزارت بهداشت دارای وضعیت زرد هستند در آنها نمازجمعه اقامه می شود، بیان کرد: بنابراین در شهر جهرم و شهر قطب آباد نمازجمعه اقامه نمی شود.

 

حجت الاسلام دست داده بیان داشت: از مردم درخواست می‌کنیم ضمن رعایت توصیه‌های بهداشتی، شیوه نامه ها را به خوبی اجرا کرده تا شاهد شیوع این بیماری در جامعه نباشیم.

 

مسئول دفتر امام جمعه جهرم با اشاره به اینکه هر گونه تغییر وضعیت در شهرستان جهرم به اطلاع عموم مردم خواهد رسید، خاطرنشان کرد: در صورت برپایی نمازجمعه نیز پیش از آن به اطلاع عموم مردم می رسد.

 

 تاکنون تعداد ۱۳ هزار و ۴۸۴ مورد ابتلا به بیماری کرونا در شهرستان جهرم به ثبت رسیده که این شهرستان را در صدر آمارهای مبتلایان به این بیماری در استان فارس قرار داده است.

 

برچسب ها: نماز جمعه ، کرونا ، جهرم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار