این‌طور که پیداست، شرکت سازنده‌ی بازی Call of Duty Mobile قصد دارد تا حالت زامبی را به بازی Call of Duty Mobile بازگرداند و این اتفاق تا چند وقت دیگر رخ خواهد داد.
کد خبر: ۹۵۲۱۹۳
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۴ 01 April 2021

 

 

به گزارش تابناک سمنان به هیچ وجه نمی‌توان محبوبیت سری جذاب  Call of Duty را نادیده گرفت. هم‌اکنون درصد قابل توجهی از افراد مشغول تجربه‌ی نسخه‌های مختلف این سری بر روی پلتفرم‌های خود هستند و از آن‌ها لذت می‌برند. تیمی استودیو (TiMi Studios) پس از مدتی تصمیم گرفت که نسخه‌ی هیجان‌انگیزی از این فرنچایز با چاشنی بتل رویال را بر روی گوشی‌های هوشمند در دسترس قرار دهد که ایده‌ی فوق‌العاده‌ای هم بود. در نهایت این نسخه با نام Call of Duty Mobile اواخر سال ۲۰۱۹ میلادی منتشر شد و استقبال خوبی هم از آن به عمل آمد. روزانه بسیاری از بازی‌بازان جذب این عنوان شده و این روند هنوز هم ادامه دارد. چندی پیش هم سازندگان اعلام کردند که بخش‌های بیشتری به این عنوان خواهد آمد. پس در صورتی که شما هم از علاقه‌مندان به این سبک‌ها هستید، این اثر را به هیچ وجه از دست ندهید. گفتنی است که اکتیویژن (Activision) هم نشر آن را به عهده داشته است.

اگر از دوستداران بازی Call of Duty Mobile باشید، حتما می‌دانید که حالت زامبی در گذشته برای مدتی محدود به این اثر اضافه و با واکنش‌های مثبت هواداران همراه شد. امروز با خبر شدیم که تیم سازنده در حال توسعه‌ی یک به‌روزرسانی است که از محتویات آن باید به بخش زامبی اشاره داشت. ظاهرا این تیم قصد دارد تا این بخش را با حال و هوایی جدید و کمی متفاوت نسبت به گذشته در اختیار افراد قرار دهد. ظاهر زامبی‌های هم تغییراتی خواهد داشت و چالش‌ها و ماموریت‌های بیشتری در آن به چشم خواهد خورد. حال باید منتظر بود و دید که عملکرد سازندگان در این زمینه به چه صورت خواهد بود.

بازی Call of Duty Mobile در حال حاضر بر روی سیستم عامل‌های اندروید و iOS در دسترس قرار دارد. متاسفانه هنوز تاریخ دقیق عرضه‌ی به‌روزرسانی فوق مشخص نیست، اما احتمال می‌رود که این اتفاق در روزهای آینده رقم خواهد خورد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: گیمفا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار