مینو رایولا و پدر هالند در بارسلونا؛
با حضور مینو رایولا، ایجنت هالند، و همچنین پدرش الف هالند در بارسلونا، به نظر می رسد که ارلینگ هالند در آستانه پیوستن به کاتالان ها است.
کد خبر: ۹۵۲۱۸۹
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰ 01 April 2021

به گزارش تابناک سمنان  مینو رایولا و الف هالند پدر ستاره 20 ساله دورتموند امروز صبح به بارسلونا پرواز کردند و دستیار خوان لاپورتا، رییس بارسا، به استقبال آنها رفت. گفته می شود که هالند در تابستان به کاتالان ها خواهد پیوست.

در حال حاضر هالند یکی از  محبوب ترین ستاره های فوتبال در بازار نقل و انتقالات است و تیم های بسیاری برای امضای قرارداد با او صف کشیده اند. او از زمانی که در ژانویه گذشته از سالزبورگ به دورتموند پیوست در 49 بازی 49 گل برای این تیم به ثمر رسانده است و یکی از خطرناک ترین مهاجمان حال حاضر جهان فوتبال است. منچستریونایتد، سیتی و چلسی از دیگر تیم هایی هستند که به این مهاجم 20 ساله نروژی علاقمندند.

 

 

 
 

 

 

 

 

اما اکنون به نظر می رسد که خوان لاپورتا، رییس جدید بارسا، توانسته هالند را از چنگ رقبا برباید. صبح امروز دستیار لاپورتا در فرودگاه بارسلونا دیده شد که به استقبال رایولا و الف هالند رفته است و قرار است دو طرف بر سر معامله ای 185 میلیون یورویی با یکدیگر مذاکره کنند.

ویدیویی از رسیدن رایولا و الف هالند به فرودگاه بارسلونا و سپس ترک فرودگاه به همراه دستیار لاپورتا منتشر شده است که خبرگزاری اسپانیایی اسپورت نیز به آن پرداخته است. روابط خوب لاپورتا و مینو رایولا موجب شده تا باشگاه بارسلونا به این انتقال بسیار خوشبین باشد. همچنین سفر پدر هالند و رایولا به بارسلونا بر این شایعات که ارلینگ هالند از فصل بعد در نوکمپ بازی خواهد کرد دامن زده است.

این تحرکات پس از آن اتفاق افتاد که باشگاه بوروسیا دورتموند اظهارات اخیر رایولا درباره هالند را به عنوان "اعلان جنگ" در نظر گرفت.

 

 

هالند گفته است که شاید سال گذشته در انتخاب دورتموند به عنوان مقصد هالند به جای منچستریوناید، زیادی احتیاط به خرج داده است و گفته "نه ولش کن بذار به جاش بریم به دورتموند".

دورتموند نیز پاسخی خشمگینانه به این اظهارات رایولا داد و خبرگزاری آلمانی اسپورت1 گزارش کرد که در مدیران دورتموند این حرف های رایولا را به عنوان اعلان جنگ در نظر گرفته اند چرا که این سوپر ایجنت معروف مشغول قمار بر سر آینده ارلینگ هالند و قرارداد بزرگ بعدی او است.

 

رایولا در مصاحبه با اتلتیک گفته بود: "همه در مورد هالند اشتباه می کردند. او همه کار را خیلی سریع تر از چیزی که بقیه تصور می کردند انجام داد. هالند پیشتاز پیشرفت خودش است و از برنامه خودش هم جلو زده است. شاید من خیلی محتاط بودم که گفتم "نه ولش کن بیا به جای نمی دونم کجا بریم به دورتموند".

من 100 درصد متقاعد شده ام و بقیه هم متقاعد شده اند که این پسر می تواند به هر باشگاهی برود، هر کجا که بخواهد. پیش از این به این سطح رسیده است."

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار