فرهاد مجیدی تا این لحظه قصدی برای استفاده از محمددانشگر در رقابت‌های آسیایی هم ندارد.
کد خبر: ۹۵۲۰۸۴
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۱ 31 March 2021

 

به گزارش تابناک سمنان  محمددانشگر مدافع استقلال که در جریان بازی این تیم مقابل پیکان در جام حذفی با فرشید اسماعیلی و بهزاد غلامپور درگیری و جر و بحث داشت، از سوی فرهاد مجیدی سرمربی آبی ها کنار گذاشته شده است.


از آن زمان بسیاری از بازیکنان و همکاران فرهاد مجیدی برای بازگرداندن دانشگر وساطت کردند اما سرمربی آبی ها زیر بار این موضوع نرفته است. دانشگر که سال گذشته نیزدر زمان سرمربیگری مجیدی دو بار از سوی این مربی به دلیل بی انضباطی کنار گذاشته شد حالا مورد غضب مجیدی است و به نظر می رسد راهی برای بازگشتش هم فعلا وجود ندارد.


دانشگر در نقل و انتقالات پیشنهادهایی از تیم های هم دیگر هم داشت. حتی فرهاد مجیدی و کادرفنی به او رسانده بودند که به تیم دیگری برود اما خودش تصمیم گرفت در استقلال بماند و کارش را دنبال کند. از این رو او فعلا در لیست سیاه مجیدی قرار دارد.


خبر جدیددرباره او اما مربوط به لیست آسیایی است. استقلالی ها لیست اولیه خود برای ارسال به کنفدراسیون فوتبال آسیا را آماده کردند و در این فهرست نامی از محمد دانشگر دیده نمی شود. مجیدی سرمربی آبی هاظاهرا هیچ برنامه ای برای بازگرداندن دانشگر به تمرینات و مسابقات تیمش ندارد و به همین خاطر نام این بازیکن را از لیست آسیایی جهت حضور در لیگ قهرمانان آسیا هم خط زده است.


البته که استقلالی ها تا 19 فروردین ماه برای اصلاح لیست بازیکنان خود زمان دارند اما با روندی که فرهاد مجیدی در پیش گرفته و اجازه حضور دانشگر را در تمرینات هم نمی دهد، بعید است این بازیکن به لیست آسیایی اضافه شود و احتمالا تا مدت ها بعد هم باید خانه نشین باشد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار