عبادالله کنجوریان در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان هرسین گفت: سهل انگاری در رعایت پروتکل‌های بهداشتی مساوی است با ورود به پیک چهارم و خطرناک‌تر کرونا، با واحد‌های متخلف نیز برخورد جدی می‌شود.
کد خبر: ۹۵۲۰۳۰
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۵ 31 March 2021

عبادالله کنجوریان در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: وضعیت شهرستان هرسین تا این لحظه به نسبت پایدار قرار داشته و از نظر رنگ بندی به رنگ زرد بوده است.


وی افزود: مردم شهرستان نیز تا حدودی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده اند، اما با این وجود با توجه به سفر‌های نوروزی و ورود مسافران به شهرستان و ویروس جهش بافته انگلیسی که خطرناک‌تر و کشنده‌تر است، در صورت بی توجهی مردم قطعا با پیک چهارم کرونا مواجه خواهیم شد و مشکل زیادی برای مردم، ادارات و فرمانداری به وجود خواهد آمد.



فرماندار هرسین تصریح کرد: در تلاشیم که با همکاری سایر ادارات مانند بسیج، سپاه، مراکز بهداشتی درمانی و اداره صمت نهایت کنترل را بر اوضاع شهرستان داشته باشیم، اما این موضوع همکاری شهروندان را می‌طلبد تا در شروع سال جدید با بی دقتی‌ها و سهل انگاری‌ها مشکلی برای مردم پیش نیاید.

 

این مسئول خاطر نشان کرد: جهت جلوگیری از ویروی کرونا در پایان سال ۹۹ تمام آرامستان‌ها و امکانی که خطر آفرین بودند را تعطیل و مسدود کردیم، در این ایام نیز تمام اماکن پر خطر از جمله تالار‌ها را که بدون رعایت موازین بهداشتی اقدام به برگزاری مراسمات با تجمعات گسترده نموده اند را شناسایی و پلمپ خواهیم کرد همچنین با برگزار کنندگان مراسمات عزا با تجمعات بالا برخورد خواهد شد.


وی گفت: در روز ۱۳ فروردین طبق برنامه ریزی ها، تمام پارک ها، بوستان ها، اماکن سربسته و فضا‌های داخل شهر تعطیل می‌باشند.


کنجوریان در پایان تاکید کرد: طبق بازدید‌های به عمل آمده از نانوایی‌های سطح شهر، دستورات لازم مبنی بر رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی توسط این صنف به اداره صمت شهرستان داده شد تا شاهد بهبود هر چه بیشتر اوضاع باشیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار