با همکاری آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد صورت گرفت:
پورنوشادی : تربیت امری خطیر و مستلزم آگاهی و شناخت بالای والدین ، مربیان و مسوولین به ویژه وقتی پای یک نسل و حتی آینده جامعه در میان باشد از اهمیت بالایی برخوردار است
کد خبر: ۹۵۱۹۷۹
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۱ 31 March 2021

برگزاری سلسله جلسات کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ،کارشناس آسیب های اجتماعی شهرستان بویراحمد گفت : تربیت امری خطیر و مستلزم آگاهی و شناخت بالای والدین ، مربیان و مسوولین به ویژه وقتی پای یک نسل و حتی آینده جامعه در میان باشد از اهمیت بالایی برخوردار است.
حمیدرضا پورنوشادی افزود : بر اساس اهمییت کنترل آسیب های اجتماعی در شهرستان بویراحمد با همکاری آقایان دلشاد مدیریت و موسوی ارشد معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد ، سلسله جلسات کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی در این شهرستان برگزار شد.

پورنوشادی گفت : این سلسله جلسات با اهداف ارتقا كيفيت زندگي و رفاه اجتماعي آحاد جامعه، كاهش بروز آسيبها و مشكلات اجتماعي، كاهش شيوع آسيبها و مشكلات اجتماعي، و كاهش ناتوانيها و زيانهاي ناشي از مشكلات و آسيبهاي اجتماعي برگزار شده است .

وی افزود : اولویت در این جلسات ، فضای مجازی ، مهارت های ارتباطی اولیا با فرزندان ، طلاق ، خودکشی ، مشروبات الکلی و چهارشنبه سوری و ارتقا سلامت اجتماعی دختران نوجوان 12 تا 17 سال در شهرستان بویراحمد بوده که بصورت حضوری و لایو برگزار گردید.
پورنوشادی ادامه داد : وزارت آموزش و پرورش در اجرای سند تحول در ذیل شاخص مدرسه سالم توجه ویژه‌ای به آسیب‌های اجتماعی و رفتار پرخطردانش‌آموزان دارد.
وی در پایان گفت : در این شرایط کرونایی وظیفه ما پیشگیری در حد امکان است و شرکت دانش آموزان و اولیا در این کارگاه ها باعث می شود که با راه های پیشگیری از آسیب های اجتماعی آشنا شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار