انشاالله کولانی در گفتگو با تابناک:
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیز داری استان کرمانشاه گفت: حفاظت از مراتع و جنگل ها و جلوگیری از وارد آمدن آسیب به آن ها وظیفه ای همگانی است که در تحقق آن باید بیش از پیش کوشا باشیم.
کد خبر: ۹۵۱۹۷۵
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰ 31 March 2021

انشاالله کولانی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: جهت کاهش تخریب های وارده به جنگل ها و زیست بوم ها توسط گردشگران نوروزی، با همکاری مدیران ارشد استان از جمله دادگستری و دادستانی تدابیری را در نظر گرفته و اجرا کرده ایم.


وی افزود: اطلاع رسانی و فرهنگ سازی های لازم را از طریق صدا و سیما و سایر رسانه ها انجام دادیم و انتظار ما این است که گردشگران هنگام حضور در طبیعت تمام نکات را جهت وارد نیامدن آسیب و خسارات به طبیعت مد نظر قرار دهند.


مدیرکل منابع طبیعی استان تصریح کرد: ۶۵ درصد خسارات وارده به جنگل ها، مراتع و زیست بوم ها توسط گردشگران به وجود می آید که توصیه ما به مردم تلاش بیش از پیش جهت جلوگیری از آسیب به جنگل ها و مراتع است.


کولانی خاطر نشان کرد: در ایام نوروز و همچنین روز طبیعت به صورت شبانه روزی و با استفاده از امکانات و توان حفاظتی بیشتر آماده ارائه خدمات خود هستیم، شماره تلفن ۱۵۰۴ نیز به صورت تمام وقت آماده دریافت گزارشات مردمی است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار