مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی اصفهان گفت: امسال بیش از پنج هزار فرصت شغلی برای زندانیان استان ایجاد شد تا به مددجویان و خانواده‌هایشان کمک شود.
کد خبر: ۹۵۱۹۳۹
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۹ 30 March 2021

محمود ضیایی فر افزود: اشتغال زندانیان به رفع نیاز مالی و معیشت خانواده‌های آنان کمک می‌کند که این کار امسال در درون و بیرون از زندان‌های اصفهان انجام شده است.

وی بیان‌کرد: اشتغال پایدار مددجویان این نهاد تامینی و تربیتی به کاهش دغدغه‌های مالی و مشکلات اجتماعی خود و خانواده‌هایشان کمک می‌کند و پس از آزادی نیز قادر به استفاده از این شرایط برای ادامه زندگی خواهند بود.

به گفته مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی اصفهان، بخش خصوصی در این زمینه و نهادهای آموزشی مثل فنی و حرفه‌ای و جهاد کشاورزی در جهت توانمندسازی زندانیان همکاری داشتند.

وی ادامه داد: تولیدات صنایع دستی یکی از عرصه‌های فعالیت زندانیان اصفهان است که در این راستا اتحادیه صنایع دستی استان در آموزش و بازار فروش همکاری می‌کنند و اوقات فراغت زندانیان هدفمند شده است.

به اعتقاد ضیایی فر، فعالیت‌های فرهنگی و اشتغالزایی زندان‌های اصفهان در مقایسه با دیگر استان‌های کشور بی‌نظیر و نتایج موثری را برای افراد تحت پوشش و جامعه داشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار