اداراهای اموزش و پرورش استان فارس تا پایان وقت اداری ۲۵ اردیبهشت فرصت دارند تا مشخصات متقاضیان را ثبت کنند.
کد خبر: ۹۵۱۹۰۰
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۶ 30 March 2021

تابناک فارس هب نقل از صدا و سیما: رییس گروه طرح و برنامه معاونت پژوهش برنامه ریزی و توسعه منابع اموزش و پرورش فارس با اشاره به سهمیه تخصیص یافته سرباز معلم به فارس در سال تحصیلی ۱۴۰۱_۱۴۰۰ گفت: براساس اعلام رسمی، از ۱۶۰ سهمیه تخصیص داده شده به استان فارس، تعداد ۷۵ نفر به حوزه اموزش ابتدایی، ۴۲ نفر به دوره متوسطه، ۳۷ نفر به دوره فنی و کاردانش و ۷ نفر نیز سهمیه به عنوان آموزگار استثنایی لحاظ شده است.
محسن مسعودی افزود: سهمیه‌های اعلام شده صرفا برای تدریس و به کارگیری در پست‌های آموزشی و صرفا به عنوان اموزگار، دبیر یا هنرآموز است.
وی گفت: اولویت پذیرش بر اساس امتیاز افراد، بومی بودن و مدرک تحصیلی رییس گروه طرح و برنامه معاونت پژوهش برنامه ریزی و توسعه منابع اموزش و پرورش فارس گفت بالاتر است.
رییس گروه طرح و برنامه معاونت پژوهش برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش فارس گفت: حداقل مدرک قابل قبول برای پذیرش در این طرح، کارشناسی و اولویت با رشته‌های مرتبط با آموزش و پرورش است.
مسعودی گفت:علاقمندان دارای شرایط برای ثبت نام به ادارات آموزش و پرورش سراسر استان مراجعه کنند.
رییس گروه طرح و برنامه معاونت پژوهش برنامه ریزی و توسعه منابع اموزش و پرورش فارس گفت: ادارات اموزش و پرورش نیز تا پایان وقت اداری ۲۵ اردیبهشت فرصت دارند تا مشخصات متقاضیان را ثبت کنند.
مسعودی از علاقه‌مندان درخواست کرد که برای دریافت شیوه نامه و کسب اطلاعات بیشتر به صفحه الکترونیکی آموزش و پرورش فارس مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار