کد خبر: ۹۵۱۸۶۰
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۳ 30 March 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حجت الاسلام موحد نماینده کهگیلویه، لنده،چرام و بهمئی در مجلس شورای اسلامی در جلسه ستاد کرونای شهرستان کهگیلویه با قدردانی از کادر درمان که زندگی خود را در عرصه مبارزه با کرونا صرف کرده اند، گفت: کار و تلاش های اعضای شورای تامین و سلامت با هماهنگی تلاش های آنها که با همدلی و همراهی ها که صورت می پذیرد قابل تقدیر است.


موحد افزود: چندین جلسه با وزیر و معاونین در حوزه بهداشت انجام شده که در این حوزه امکاناتی که نیاز هست با رای زنی ها تخصیص داده شود.

وی تصریح کرد: با صحبت هایی که با تامین اجتماعی شد آنها را وادار کردیم که بیمارستان ۳۲تختوابی در دهدشت احداث شود که مورد پذیرش واقع نشد و اعلام کردند در همین بیمارستان فعلی ۷۲ تخت اضافه خواهیم کرد.

نماینده کهگیلویه،لنده،چرام و بهمئی با اشاره به اینکه اگر این ۷۲ تخت به بیمارستان فعلی اضافه شود میتوان کنار آن یک دانشکده آموزشی دایر کرد، افزود: بعد از ورود به مجلس مجوز این دانشکده گرفته شده و یزدان پناه و طیب زادگان باید گزارشی از این دانشکده ارائه دهند که بحث این دانشکده تا کجا پیش رفته است.

وی افزود: فرماندار به عنوان متولی عمومی این نکته را حتما پی گیری کنند که کارهایی که مجوز آن اخذ می شود به کجا رسیده است.

موحد تصریح کرد: یزدان پناه قرار بود گزارشی ارائه دهد که برای ۳۲ تختخوابی اقدام کنیم یا پیشنهاد تامین اجتماعی به اضافه کردن ۷۲ تختخواب به بیمارستان فعلی که ۳۰۰ تختخوابی شود که از آن طرف امتیاز اموزشی را داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه تا پایان دولت وقتی نمانده است و باید تا یکی دو ماه دیگر این قرار داد امضا شود افزود: اگر این قرار داد منعقد نشود می رود برای بعد از انتخابات و دولت بعد و معلوم نیست نتیجه بعدی آن چه خواهد شد و باید تا ظرف ۴۵ روز آینده کلنگ آن زده شود که این برای شهرستان امتیاز خاصی در عرصه بهداشت خواهد بود.

موحد گریزی به بحث گرمایشی و سرمایشی بیمارستان امان خمینی ره شهرستان کهگیلویه زد و افزود: در بیمارستان بالای سر بیمار پنکه در فصل تابستان روشن می شود که امکانات فرسوده مربوط به چندیدن دهه است .

وی افزود: با منعکس کردن این خبر به وزیر بهداشت ۱۲ میلیارد تومان برای تجهیز گرفته شده و دستور داده شده امور مالی اقدام کند ،حوزه بهداشت باید بیاید پای کار و حرکت را عملی و اجرای کند.

این مسئول با اشاره به اینکه بعضی در حوزه یاسوج هر چه می آید را متعلق به خود می دانند و شهرستان کهگیلویه و بقیه شهرستان ها را جز حوزه استان کهگیلویه و بویراحمد نمی دانند افزود : مدیریت ها و اجحاف هایی که در استان وجود دارد و تا هستم از حقوق مردم با چنگ دندان دفاع خواهم کرد حق آنها را خواهم گرفت.

موحد افزود: حواله امبولانس با آخرین ویژگی های لازم گرفته شده و حواله آن صادر شده که پی گیری می شود به شهرستان انتقال داده شود.

وی افزود: طی صحب هایی که با کولی وند انجام شده قول چندین دستگاه امبولانس گرفته شده است که ایشان گفتند اولین محموله ای که برسد و از گمرک ترخیص شود سهم شهرستان داده خواهد شد.

موحد در پایان با اشاره به نبود اورژانس هوایی در شهرستان گفت:کولیوند در بازدیدی که داشتند ایشان را متقاعد کردیم بحثی که گفته میشود در بهبهان بالگرد هست از آن استفاده کنیم این موضوع را نادیده بگیرند و شهرستان بهبهان به ما ربطی ندارد که بعد از توضیحات ارائه شده قول مساعدی جهت واگزاری داده شد./ صبح زاگرس

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۲
محرومترین استان کشور کهگیلویه و بویراحمد هست.محرومیت تاریخی دارد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار