مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام؛
مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام خبر داد: این طرح در حقیقت در راستای اجرای ماده ۷۱ قانون برنامه ششم توسعه موضوع معافیت کارفرمایان از پرداخت حق بیمه سهم کارفرما در قبال به کارگیری نیروی کار جدید از بین دانش آموختگان دانشگاهی عملیاتی شده و مطابق شیوه نامه اجرایی این طرح، حق بیمه سهم کارفرما برای بکارگیری هر تعداد نیروی جدید فارغ التحصیل به مدت دو سال توسط وزارت کار به حساب کارفرما واریز می‌شود.
کد خبر: ۹۵۱۸۵۰
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰ 30 March 2021

  به گزارش تابناک ایلام؛ خانمحمدیان گفت: این طرح با رویکرد حمایت از کارآفرینان و صاحبان کسب و کار‌های آسیب دیده از کرونا و تشویق کارفرمایان کارگاه‌های تولیدی و خدماتی به استفاده از نیروی کار جدید ادامه پیدا کرده است.

وی افزود:این طرح در حقیقت در راستای اجرای ماده ۷۱ قانون برنامه ششم توسعه موضوع معافیت کارفرمایان از پرداخت حق بیمه سهم کارفرما در قبال به کارگیری نیروی کار جدید از بین دانش آموختگان دانشگاهی عملیاتی شده و مطابق شیوه نامه اجرایی این طرح، حق بیمه سهم کارفرما برای بکارگیری هر تعداد نیروی جدید فارغ التحصیل به مدت دو سال توسط وزارت کار به حساب کارفرما واریز می‌شود.

خانمحمدیان مطرح کرد: برای بهره مندی از مزایای این طرح، کارفرمایان باید دارای مجوز فعالیت از مراجع رسمی کشور بوده و کد کارگاهی تامین اجتماعی داشته باشند و در سامانه مشوق بیمه‌ای ثبت نام کنند.

وی افزود:نیرو‌های کار جدید که تمایل به ثبت نام در این طرح دارند باید از سابقه پرداخت حداکثر ۳۶ ماه حق بیمه برخوردار بوده و مدرک تحصیلی کارشناسی و سن کمتر از ۳۸ سال داشته باشند./ع

بیشتربخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار