نماینده ولی فقیه در هرمزگان:
تابناک-نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: دشمن به دنبال امنیتی نشان دادن جو کشور است.
کد خبر: ۹۵۱۷۶۳
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۱ 30 March 2021

دشمن به دنبال امنیتی نشان دادن جو کشور است

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، حجت الاسلام محمد عبادی زاده در دیدار با فرماندهان نیروی انتظامی و مرزبانی استان هرمزگان، با تبریک فرارسیدن اعیاد، مجموعه ناجا را امید آفرینان کشور خواند و عنوان کرد: زمانی یک حکومت و کشور می تواند به فکر آینده خود باشد که امنیت در آن جامعه تحقق پیدا کرده است.

 

وی افزود: نیروی انتظامی ارتباط مستقیم با مردم دارد و به سبب گستردگی مأموریت ها، نقش اساسی در امیدآفرینی مد نظر مقام معظم رهبری ایفا می‌کند.

 

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان ادامه داد: فضای معنوی همراه با خدمات گسترده پلیس و مرزبانی باتوجه به مأموریت های آن بسیار مطلوب است و برنامه‌های خوبی تدارک دیده شده که جای تشکر و قدارنی دارد.

 

وی خاطرنشان کرد: ورود ناجا به حوزه اجتماعی و مشاوره که جزو وظایف ذاتی دستگاه های دیگر است، جای تشکر و قدردانی دارد، و نشان از تعهد مجموعه پلیس برای کاهش آسیب های اجتماعی و هدایت جامعه دارد.

 

امام جمعه بندرعباس اظهار کرد: طبق آمار و ارقام شاهد روند کاهشی وقوع جرم و جنایت در استان هستیم که نشان از تأثیرگذاری فعالیت های ناجا دارد و در سال ۱۴۰۰ روند کاهش جرائم باید به صورت جدّی دنبال شود.

 

وی ادامه داد: بیشتر ارتباط مردم با کلانتری ها است و زیبا سازی و آرامش بخش بودن فضای کلانتری ها می تواند در برخورد و نوع نگاه مردم تأثیر گذار باشد.

 

حجت الاسلام عبادی زاده اضافه کرد: مرزبانی استان هرمزگان نیازمند حمایت های گسترده است و باید پوشش گسترده‌ای جهت مبارزه با قاچاقچیان صورت بگیرد.

 

وی افزود: بسیاری از مواقع مأموران مرزبانی در برخورد با اشرار و قاچاقچیان، اسلحه در اختیار دارند، اما به سبب موانع قانون توانایی استفاده از آن را ندارند و ما شاهد به شهادت رسیدن رزمندگان شاغل در مرزبانی هستیم که با اصلاح قانون می توان برخورد با قاچاقچیان و متخلفین را سامان بخشید.

 

امام جمعه بندرعباس گفت: دشمن زمانی که تخلفی را یا در موارد نادری کوتاهی را مشاهده می کند و یا برخورد قانونی صورت می گیرد، اما باب میل برخی از جریان ها و گروه ها نیست، با هشتگ های متفاوت حملات خود را آغاز می‌کند و به دنبال امنیتی نشان دادن جوّ کشور و عدم امنیّت مردم است.

 

وی تصریح کرد: هنگامی که بسیاری از مأموران و سربازان مومن و مخلص عاشق وطن برای دفاع از کشور عزیزمان جان خود را  تقدیم می‌کنند شاهد حمایت هیچ جریان و گروهی در جامعه نیستیم و هیچ هشتگی برای قدردانی از آنان زده نمی شود و سودجویانی که به دنبال خدشه دار کردن چهره ناجا و پلیس بودند، سکوت می کنند.

انتهای پیام /

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار