شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts) قرار است در بهار امسال به صورت رسمی نسخه‌ی جدید سری Battlefield را معرفی کند. به‌تازگی یکی از اینسایدرهای صنعت بازی، جزئیات جدید از Battlefield 6 را فاش کرده است.
کد خبر: ۹۵۱۷۲۵
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۴ 29 March 2021

 

به گزارش تابناک سمنان تام هندرسون (Tom Henderson)، یکی از اینسایدرهای معتبر صنعت بازی، اخیراً اطلاعات جدیدی را از Battlefield 6 منتشر کرده است. این منبع پیش‌تر جزئیاتی از سری Call of Duty و Battlefield را به اشتراک گذاشته بود. این اطلاعات شامل مضمون بازی، داستان، بخش Co-Op و چندنفره است.

به گفته‌ی هندرسون، نسخه‌ی جدید Battlefield در دهه‌ی ۲۰۳۰ میلادی جریان دارد. وی می‌گوید مضمون این بازی شباهت زیادی به عنوان Call of Duty Black Ops 2 دارد که این اثر نیز اساساً در آینده و سال ۲۰۲۵ جریان داشت. اطلاعات جدید منتشر شده نشان می‌دهد که این بازی نسبت به نسخه‌های پیشین، یک بخش داستانی انقلابی را به مخاطبان ارائه می‌دهد. ظاهراً بخش داستانی این بازی به جدال میان دو قدرت یعنی ایالات متحده و روسیه و مهارت‌های شما مربوط است. بازی‌بازان می‌توانند در نقش هر دو جناح، بخش داستانی بازی را تجربه کنند. تام هندرسون می‌گوید هیچ نوع آدم خوب و بدی در بازی وجود ندارد، زیرا شما قادر خواهید بود مسیر خود را انتخاب کنید. همچنین ظاهراً بخش داستانی این بازی از حالت Co-Op پشتیبانی می‌کند.

از نگاه این منبع، بخش چندنفره‌ی Battlefield 6 ترکیبی از نسخه‌های سوم و چهارم با میدان‌های نبرد بزرگ‌تر توصیف شده است. حالت بتل رویال برای این بخش تایید شده است، اما فعلاً در مرحله‌ای قرار دارد که احتمالاً برای زمان عرضه‌ی بازی آماده نیست. هندرسون در این خصوص گفت:

تجربه‌ی Battle Royale به طور کامل از نام Firestorm جدا خواهد شد و احتمالاً به دلایل واضح نام جدیدی را به خود اختصاص خواهد داد. بازی‌بازان همچنان می‌توانند به عنوان ۴ نوع مختلف از سربازان بازی کنند. با این حال آن‌ها به جای داشتن ابزارهای منحصر به فرد توانایی‌های متفاوتی خواهند داشت که مشابه Perkهای Call of Duty است.

هندرسون در پایان اشاره کرد که معرفی بازی Battlefield 6 شامل نمایش گیم‌پلی و بخش چندنفره نخواهد بود. به گفته‌ی وی، تریلر معرفی این بازی تاحدودی شبیه به تریلر معرفی Battlefield V خواهد بود. با توجه به این‌که اطلاعات ارائه شده فعلاً به صورت رسمی تایید نشده‌اند، به عنوان شایعه قلمداد می‌شوند. نسخه‌ی جدید Battlefield قرار است در پاییز سال جاری برای کنسول‌های نسل هشتم، نسل نهم و رایانه‌های شخصی منتشر شود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: گیمفا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار