حجت الاسلام والمسلمین پور ذهبی:
نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: بهترین و موثرترین عامل در پشتیبانی از تولید انجام کارها و برنامه‌های این حوزه براساس مطالعه و تحقیق است.
کد خبر: ۹۵۱۵۴۱
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۵ 28 March 2021
به گزارش تابناک کردستان و به نقل از خبرگزاری ایرنا کردستان، حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی روز یکشنبه در دیدار با رییس و جمعی از مدیران سازمان جهادکشاورزی کردستان با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‍زدایی‌ها اظهار داشت: انجام هرگونه فعالیتی به ویژه در حوزه تولید مستلزم مطالعه و تحقیق است و این مهم موثرترین اقدام در پشتیبانی از تولید به شمار می‌رود.

وی اضافه کرد: گاهی برخی تصمیمات هیجانی و بدون مطالعه و تحقیق گرفته می‌شود که نتیجه آن هم همواره با مشکلات فراوانی همراه خواهد شد.

نماینده، ولی فقیه در کردستان بر مطالعه در اجرای هر برنامه‌ای به ویژه در حوزه تولید تاکید کرد و گفت: تولید نیازمند فن و مهارت نیز هست که در بخش کشاورزی استان این مهم وجود دارد، ولی می‌طلبد بیشتر تقویت شود.

حجت الاسلام پورذهبی یادآور شد: رهبر معظم انقلاب در سال۱۳۹۰ و قبل از انتخابات مجلس شورای اسلامی این جمله تکان دهنده را بیان فرمودند که ما در ۳۳ سال انقلاب در علم پیشرفت کردیم، ولی در اخلاق فردی و اجتماعی پیشرفتی نداشته‌ایم.

وی اظهار داشت: با وجود اینکه کتاب‌های زیادی منتشر شده و سایت‌های دیجیتالی فراوانی هم ایجاد شدند، ولی آن گونه باید و شاید در زمینه اخلاقی و معنوی پیشرفت نکردیم و باید در این بخش تلاش گسترده‌ای انجام شود.



ایجاد ۵۰۰ هکتار باغ در محدوده سد آزاد سنندج

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان هم در این دیدار اظهار داشت: اجرای منویات مقام معظم رهبری در تحقق شعار سال‌جاری توسط جهادکشاورزی استان به عنوان یک ماموریت جهادی اجرا می‌شود.

محمدفرید سپری با بیان اینکه این سازمان با عزم جدی و راسخ برای تحقق شعار «تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها» تلاش می‌کند، افزود: در سال جدید با برنامه ریزی و راهکار‌های مناسب، گام‌های موثری در تولید بخش کشاورزی و حمایت از ایجاد اشتغال، سرمایه گذاری و رونق تولید برداشته و با جدیت برای رفع موانع تولید این بخش اقدام خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه در تعطیلات نوروز جهاد کشاورزی استان همچنان در پست‌های نظارتی و بازدید از مزارع فعال بوده است، تاکید کرد: بخش کشاورزی استان همواره در راستای تولید در بخش‌های زارعت، باغبانی، اموردام وغیره در حال فعالیت بوده و کماکان فعال هستند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان یادآور شد: باتوجه به اهمیت محصول گندم در استان کردستان درحال حاضر تولید گندم در شرایط مساعد و مناسبی است و پیش بینی می‌شود بیش از یک میلیون تن گندم در سال جاری تولید شود.

سپری اعلام کرد: در اواخر اسفند سال ۱۳۹۹ و همچنین ایام نوروز سال جاری ۵۰۰ هکتار باغ در سامانه سد آزاد که از محرومترین اراضی استان بوده؛ ایجاد شده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: در حال حاضر ۷۶۱ واحد مرغداری با تولید سالانه ۶۰میلیون قطعه ظرفیت جوجه ریزی دراستان وجود دارد و از این لحاظ مقام هشتم کشورو مقام اول غرب و شمال غرب را داریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار