شهرستان حاجی‌آباد با پیگیری ،تاکیدات و حمایت های استاندار هرمزگان و تلاش فرماندار و مسئولان:
تابناک-در سال۱۳۹۹ در شهرستان حاجی‌آباد بیش از ۱۰۰ پروژه شاخص با اعتبار ۳۴۰ میلیارد تومان بهره برداری و تقدیم مردم شهرستان شده است.
کد خبر: ۹۵۱۴۹۴
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۰ 28 March 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان ،استاندار هرمزگان فریدون همتی با اشاره به شاخص ترین پروژه ها گفت :احداث ۴۰ هکتار گلخانه ( در مجموع ۱۸۰ هکتار با تولید سالانه ۴۵ هزار تن محصول و اشتغال ده نفر در هر هکتار) قابل اجرا می‌باشدو همچنین احداث ۵۰ کیلومتر جاده بین مزارع و توسعه کشاورزی صنعتی و صنایع زیرمجموعه کشاورزی و ارتقای ظرفیت سردخانه و بسته‌بندی به ۳۴ هزار تن کمک شایانی به کشاورزان می

کند .

 

همتی اضافه کرد: پیگیری راه اندازی کارخانه دولومیت سرچاهان با اشتغال ۳ هزار نفروراه اندازی کارخانه فرآوری سنگ آهن تنگ زاغ با اشتغال ۳۰۰ نفر انجام خواهد شد .

 

وی افزود :اکتشاف و کلنگ‌زنی معدن سنگ آهن روستای باغات (پهنه آباده- جازموریان) که اشتغال قابل توجهی را به دنبال دارد به توسعه ی اشتغال در این روستا کمک شایانی خواهد کرد.

 

 همتی تصریح کرد : اتصال روستاهای دهستان کوهستان به اینترنت(اتصال ۸۰ درصد روستاها به اینترنت) به صورت ویدیو کنفرانس با حضور وزیر ارتباطات اجرا می

شود.

 

فریدون همتی استاندار هرمزگان در پایان خاطرنشان کرد :احداث ۹۰ کیلومتر راه روستایی دهستان کوهشاه و آسفالت ۷۱ کیلومتر راه های روستایی و ۹۰ درصد از کل راه های خاکی مصوب در بخش احمدی آغاز شد وافتتاح پست ۶۳ کیلو ولت دوراهی دهستان صورت گرفت .

 

 

خبرنگار تابناک ،گفتنی است جلب مشارکت بنیاد مستضعفان جهت محرومیت‌زدایی بخش احمدی با اعتبار ۶۰ میلیارد تومان وکسب رتبه اول اشتغال در بین شهرستانهای استان و شهر حاجی آباد به عنوان شهر سبز در گازرسانی شناخته شده و راه اندازی کارخانه الکل ارتقا و توسعه بخش آی سی یو و سی سی یو بیمارستان با مشارکت خیرین از پروژه های شاخص سال ۹۹ در شهرستان حاجی آباد می توان نام برد .

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار