رییس اداره میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شاهرود با بیان اینکه در تعطیلات نوروزی چهار هزار و ۲۰۰ گردشگر در این شهرستان اقامت کردند، گفت: بیش از ۶۰ درصد اقامت گردشگران در شرق استان سمنان انجام شد.
کد خبر: ۹۵۱۴۷۶
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۴ 28 March 2021
 
۴۲۰۰ گردشگر نوروزی در شاهرود اقامت کردند

 

به گزارش تابناک سمنان  حمید رضا حسنی  افزود: اقامتگاه های بومگردی در روستاهای هدف گردشگری بیشترین رشد را از لحاظ جذب گردشگر داشتند و از آمار بسیار خوبی برخوردارند.

وی با بیان اینکه روستاهای رضاآباد، قلعه بالا، ابر، قلعه نو خرقان، روستاهای پیشتاز در جذب گردشگر هستند، اظهار داشت: از ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ تاکنون، بیش از ۱۳هزارتن از جاذبه‌های طبیعی و آثار تاریخی این شهرستان بازدید کردند که مجموعه‌های تاریخی بسطام و خرقان در صدر آمار بازدیدکنندگان قراردارد.

حسنی، به شعار گردشگری امسال "توسعه گردشگری روستایی" اشاره کرد و ابراز داشت: همه تلاش ها بر این است که بتوانیم گردشگری روستایی را در نقاط مختلف شهرستان شاهرود رونق دهیم و در همین راستا اقامتگاه های بومگردی با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی از گردشگران نوروزی پذیرایی می کنند.

رییس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان شاهرود افزود: گردشگران نوروزی از مناطق نمونه گردشگری رضاآباد، فرحزاد، زیست‌کره توران و جنگل قطری نیز استقبال خوبی داشته‌اند.

شهرستان شاهرود با توجه به اقلیم‌های متنوع و وجود هشت منطقه گردشگری مصوب هیات دولت، هشت روستای گردشگری، یک شهر نمونه گردشگری، جاذبه های تاریخی و عرفانی و طبیعی متعدد، در طول سال پذیرای گردشگران بسیاری است.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار