نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: نظام مقدس ما در طول بیش از چهل سال خدمات بسیار بزرگی در زمینه محرومیت زدایی ، رشد علمی و اقتصادی ، ارتقاء سطح رفاه و معیشت ، تامین امنیت کشور و منطقه داشته است و در حال حاضر نیز با وجود جنگ اقتصادی و شرایط سخت تحریم بنا به اعلام بانک جهانی ، از لحاظ اقتصادی جایگاه هجدهم دنیا را داریم و این توانمندی ها باید برای مردم تبیین شود.
کد خبر: ۹۵۱۴۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰ 28 March 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار روز شنبه در دیدار با فرمانده و جمعی از اعضای شورای فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین(ع) به مناسبت آغاز سال نو با تبریک اعیاد شعبانیه و عید نوروز اظهار داشت: مجموعه سپاه و بسیج با ارائه خدمات متنوع به مردم، ارتباط عمیق و عاطفی همراه با اعتماد دوسویه با مردم و قشر نیازمند برقرار کرده است.

وی افزود: سپاه در سال گذشته و بحران گسترده کرونا در ماموریت هایی که در بحران ها و مقابله با کرونا بر عهده گرفت ، موفق و سربلند بیرون آمد.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار یادآور شد: نقطه قابل اتکا نظام مقدس جمهوری اسلامی جایگاه مردمی است و دشمن با فریبکاری ، توطئه و بکارگیری عوامل نفوذی در صدد ناامید کردن مردم از نظام و تخریب چهره حکومت اسلامی است.

وی اضافه کرد: نظام مقدس ما در طول بیش از چهل سال خدمات بسیار بزرگی در زمینه محرومیت زدایی ، رشد علمی و اقتصادی ، ارتقاء سطح رفاه و معیشت ، تامین امنیت کشور و منطقه داشته است و در حال حاضر نیز با وجود جنگ اقتصادی و شرایط سخت تحریم بنا به اعلام بانک جهانی ، از لحاظ اقتصادی جایگاه هجدهم دنیا را داریم و این توانمندی ها باید برای مردم تبیین شود.

وی با بیان اینکه اعلام توانمندی ها و دستاوردهای کشور برای ایجاد انگیزه در مردم بسیار مهم است، به موضوع انتخابات خردادماه اشاره کرد و ادامه داد: در انتخابات پیش رو نکته مهم اینکه مردم با احساس مسوولیت نسبت به سرنوشت کشور و جامعه و با حضور حداکثری در پای صندوق های رای آینده کشور را تضمین کنند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام نیز در این دیدار با اشاره به خدمات جهادی و شبانه روزی بسیجیان و پرسنل سپاه امیرالمومنین (ع) برای خدمت رسانی به مردم در سال گذشته گفت: سال گذشته سپاه امیرالمومنین (ع) با تکیه بر ظرفیت عظیم بسیج مردمی برای مقابله با کرونا در کنار مجموعه علوم پزشکی قرار گرفت و با برگزاری چندین مرحله‌ از رزمایش دفاع بیولوژیک، کمک مومنانه، راه اندازی کارگاه های تولید ماسک، اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی به مردم خدمت رسانی کرد./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار